جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۴۱
 |  17/ مرداد/ 1393 - 9:33
  |   نظرات: بدون نظر
382 بازدید

شکست سکوت فرماندار اردکان درباره تغییرات حوزه های انتخابیه استان در خرانق: فضای رسانه ای علیه اردکان سنگین است

همایش بزرگداشت روز خبرنگار و قدردانی از پیشکسوت عرصه خبر سید ˈعلی اکبر کلاهدوزانˈ در بخش خرانق اردکان برگزار شد.

فرماندار اردکان در این همایش با گرامیداشت یاد شهدای عرصه رسانه و نقش اصحاب فکر و قلم در آگاهی بخشی جامعه گفت: با نگاهی به وضعیت جهان امروز و کشتارهای گروه تروریستی داعش و رژیم صهیونیستی متوجه می شویم که تلاش خبرنگاران و از خودگذشتگی آنان بود که باعث انتشار ددمنشی های مستکبران و مظلومیت مردم غزه و سوریه و عراق شد و افکار عمومی جهانیان را آگاه ساخت.
ˈحسین اسماعیلیˈ با اشاره به اینکه باید اخلاق و فضیلت های اخلاقی در راس برنامه هر مسوول و قشری قرار گیرد، افزود: خبرنگاران و اصحاب اندیشه با تکیه بر اطلاعات درست و انصاف، مطالب را به مردم و مسوولان انتقال و با نقد خود موجبات تعالی جامعه را فراهم آورند.

وی با بیان اینکه رشد و توسعه اقتصادی امروز شهرستان اردکان مرهون تلاش های بی وقفه و برنامه ریزی بیش از یک دهه مسوولان بویژه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و همراهی و همدلی مردم است، اظهار کرد: امروز عده ای سعی دارند فضای رسانه ای سنگینی را علیه مردم و مسوولان شهرستان اردکان راهبری و با تمسک به برخی کلمات، پیشرفت اردکان را تخطئه کنند.

این مسوول از خبرنگاران و سایت های خبری خواست منافع مردم شهرستان را در گفته ها و نوشته ها مدنظر داشته باشند و نقدهای سازنده خود را چراغ راه مسوولان قرار دهند.

در این مراسم که معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و جمعی از مسوولان و اصحاب رسانه اردکان حضور داشتند، پیام نماینده مردم اردکان قرائت و از خبرنگاران اردکانی حاضر در مراسم تجلیل شد.

بازدید از بناهای تاریخی روستای خرانق شامل منارجنبان خرانق، کاروانسرای خرانق، قلعه خرانق، حمام تاریخی خرانق ، آب انبار خرانق ، مسجد جامع و حسینیه خرانق ، اجری موسیقی زنده از برنامه های دیگر این مراسم یکروزه در بخش خرانق بود.

روستای تاریخی خرانق در شمال یزد و در 50 کیلومتری شهرستان اردکان و در مسیر جاده اردکان به طبس قرار گرفته است ، این روستا در 85 کیلومتری شهر یزد و در ناحیه کوهستانی استان واقع شده است.

وجود معادن سنگ آهن چادرملو، اورانیم ساغند، باریت، روی وگرانیت وهمچنین منطقه حفاظت شده دره انجیر و مناطق بکر و خوش آب و هوا، این بخش را خاص و مورد توجه ساخته است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات