سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۵۸
 |  19/ تیر/ 1393 - 9:28
  |   نظرات: بدون نظر
268 بازدید

سرانه مصرف شیر در میبد بسیار پایین است /یارانه شیر در هفته آینده پرداخت می شود

مشکلات دامداران شهرستان میبد و فروش شیر در سالن کنفرانس فرمانداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مشکلات دامداران شهرستان میبد و فروش شیر در سالن کنفرانس فرمانداری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

حسین فلاح فرماندار میبد در این جلسه چرخة تولید شیر تا زمانی که به دست مصرف کننده می رسد را کاری معنوی دانست و خاطر نشان ساخت: مشکلات موجود در این چرخه نیاز به مدیریت دارد و وقتی ما درصدد راهکاری برای رفع این مشکلات برآییم قطعاً دامداران میبدی در اولویت کاری ما قرار خواهند گرفت.

فرماندار میبد اضافه کرد: سرانة مصرف شیر در میبد بسیار پایین است و برای مصرف این محصول گرانبها احتیاج به تبلیغات و فرهنگ سازی دایم.

دیگر سخنران این مراسم رئیس جهاد کشاورزی استان بود که وی از پرداخت یارانة شیر در هفتة آینده خبر داد و افزود: فرهنگ مصرف شیر باید در مردم انجام شود تا از اثرات سوء آن در آینده بر بدنه جامعه کاسته شود.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره شرکت تعاونی دامداران میبد مشکلات اصلی خود را قیمت شیر دانستند که با توجه به افزایش قیمت خوراک دام قیمت شیر هیچ تفاوتی نکرده است.

دهقانی از اعضای شرکت تعاونی یکی از مشکلات عمده دامداران را عرضه شیر دانست و تصریح کرد: شیر محصولی است که قابل نگهداری نیست و باید زود عرضه شود اما تقاضاها برای پذیرش شیر از سوی نهادهای عرضه کم است.

لازم به ذکر است این جلسه با حضور فلاح فرماندار، رئیس جهاد کشاورزی استان، فلاح معاون فرماندار، رئیس شبکة دامپزشکی، معاون جهاد کشاورزی، رئیس اداره صنعت و معدن، هیئت مدیره ی شرکت تعاونی و جمعی از دامداران میبد در سالن کنفرانس فرمانداری میبد برگزار شد.

خبرنگار: فرزانه زارع ده آبادی


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات