جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۸
 |  24/ مرداد/ 1393 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
324 بازدید

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس:

نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس با اشاره به اینکه صحبت ها و رفتارهای روحانی هیچ کدام با شعار های گذشته و حال رئیس جمهور همخوانی ندارد گفت: آقای روحانی اعتدال را گم کرده اند و با خطاب قرار دادن منتقدین که «به جهنم بروید» در واقع نزاکت یک مدیر ارشد نظام مقدس اسلامی را رعایت نکرد.

دخیل عباس زارع زاده مهریزی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی یزد رسا در خصوص مطالبات مردم به منظور علنی شدن دادگاه مهدی هاشمی اظهار داشت: محاکمه مهدی هاشمی قطعا باید علنی می شد چرا که اگر وی تجاوزی به حقوق بیت المال انجام داده این حقوق مال مردم است و این اقدامات لطمه بزرگی به اعتماد اجتماعی و مردم محسوب می شود.
مردم باید در جریان دادگاه مهدی هاشمی قرار بگیرند/ نباید برای سارق بیت المال حرمت قائل شد
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حداقل مردم باید در جریان امور دادگاه مهدی هاشمی قرار می گرفتند تا بدانند که جرم این اقا چه بوده است مخصوصا در فضای اقتصادی امروز جامعه، علنی نشدن این دادگاه جفا در حق جامعه است.
نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس گفت: برگزاری دادگاه غیرعلنی نوعی احترام به طرف است اما برای افرادیکه سارق بیت المال هستند نباید برای آن ها حرمت و احترامی قائل شد.

کسانیکه به حق مردم دست درازی کرده اند نباید حس کنند که در حاشیه امن قرار گرفته اند
وی ادامه داد: کسانیکه به حق مردم دست درازی کرده اند نباید حس کنند که پشتیبانی دارند و از حفاظت خاصی برخوردار هستند و باید با این اشخاص با بد ترین وضعیت بر خورد شود چون امروز مردم جامعه ما در فشار شدید اقتصادی هستند.
سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این برهه ی حساس اگر با این دزد های پررو مصامحه ای شود به نظر من بزرگترین جفا در حق جامعه امروز و آیندگان است و مجازات این افراد باید درس عبرتی شود برای کسانی که قصد دست درازی به بیت المال و تولید مملکت دارند شود.

عدم هم خوانی صحبت ها و رفتارهای روحانی با شعار های انتخاباتی وی/ ادبیات رئیس جمهور شایسته یک مدیر ارشد نظام اسلامی نیست
این نماینده مجلس با اشاره به اینکه صحبت ها و رفتارهای روحانی هیچ کدام با شعارهای گذشته و حال رئیس جمهور همخوانی ندارد خاطرنشان کرد: در ترفندهای سیاسی ایشان معنی اعتدال را گم کرده اند زیرا در برخورد با منتقدین ایشان ادب را هم رعایت نمی کنند.
زارع زاده با اشاره به اینکه آقای رئیس جمهور با خطاب قرار دادن منتقدین که «به جهنم بروید تا گرم شوید» در واقع نزاکت یک مدیر ارشد نظام مقدس اسلامی را رعایت نکرد.
وی ادامه داد: رئیس جمهور در جای دیگر نیز به منتقدین گفت بی سواد که این واژه ها شایسته یک مدیر ارشد نظام اسلامی نیست.

روحانی شکست خود در مذاکرات را سر مردم خالی کرد
نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه در مجلس با بیان این نکته که چون رئیس جمهور محترم در امر سیاست خارجی به هدف خود نرسیده است ناراحتی خود را سر مردم خالی می کند.
وی با تاکید بر این نکته که این نوع ادبیات روحانی نه تنها از سوی نمایندگان مجلس بلکه توسط خود مردم نیز نقد شد، اما اگر نمایندگان مجلس خواسته باشند جواب این کارها را با گرفتن وقت مجاس بگیرند شاید در شأن مجلس نباشد و مردم هستند که خود قضاوت می کنند و تصمیم می گیرند.
زارع زاده گفت: نمایندگان مجلس جواب رییس جمهور را در مجلس با امضای نامه ای با 200 نماینده دادند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: این نوع ادبیات تحقیر خود گوینده است زیرا هیچگاه منتقدین با این صحبت ها تحقیر نمی شوند و گوینده تحقیر شده ی نهایی است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات