پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷
سرویس: سیاسی, عمومی
 |  17/ تیر/ 1393 - 8:10
  |   نظرات: بدون نظر
216 بازدید

رویکرد جریان‌های فتنه‌گر در 18 تیر آسیب زدن به نظم جامعه بود

دبیر سیاسی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل با بیان اینکه رویکرد جریان‌های 18 تیر آسیب زدن به نظم جامعه بود، گفت: عده‌ای در آن فضا با تجمع‌هایی که بدون مجوز تشکیل می‌دادند سعی در سوء استفاده از دانشجویان داشتند و حرکت سازماندهی شده‌ای را هدایت می‌کردند.

“روح اله نجابت” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارزیابی اتفاقات 18تیر سال1378، گفت: این اتفاق در ظاهر در اعتراض به تعطیلی روزنامه “سلام” و تجمع دانشجویی مطرح شده است، ولی نباید به این قضیه نگاه ساده داشت؛ چراکه شواهد نشان از برنامه‌ریزی‌های کلان دشمنان نظام در این زمینه می‌دهد.

وی با بیان اینکه رویکرد جریان‌های 18 تیر آسیب زدن به نظم جامعه بود، تصریح کرد: عده‌ای در آن فضا با تجمع‌هایی که بدون مجوز تشکیل می‌دادند سعی در سوء استفاده از دانشجویان داشتند و حرکت سازماندهی شده‌ای را هدایت می‌کردند.

دبیر سیاسی انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل ادامه داد: می‌توان گفت که یک طراحی ۱۰ ساله برای به وقوع پیوستن اتفاقات 18 تیر انجام شده بود، اما حضور مردم در ۲۳ تیر همان سال تومار فتنه گران را در هم پیچید و ضربه شدیدی به آنها زد.

نجابت با اشاره به سخنان محکم و با تدبیر دکتر روحانی در سال 78، بیان داشت: رئیس جمهور کشورمان در سخنان به جا در آن فضا مرزبندی خود را با نظام فتنه مشخص کرد. لذا امروز نیز از وی انتظار داریم در مقابل کسانی که عامل فتنه هستند، با صلابت ایستادگی کرده و پایداری کنند.

وی با اشاره به این شعر ” خوش بود گر محک تجربه آید به میان، تا سیه روی شود هرکه در آن غش باشد”خطاب به دکتر روحانی گفت: از رئیس جمهور انتظار داریم با کسانی که سابقه نامربوطی در فتنه ۸۸ داشتند کنار نیامده و مانند همیشه مرزبندی‌های خود را با آنان حفظ کند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات