شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۷
سرویس: عمومی, میبد
 |  2/ خرداد/ 1393 - 8:41
  |   نظرات: بدون نظر
347 بازدید

دکتر یزدی نماد یک مدیر متعهد پرتلاش و همیشه درصحنه است/ قطعا باید از وجود چنین مدیران باتجربه‌ای استفاده کرد

دکتر لطفی همچنین از زحمات چندین ساله دکتر یزدی قدردانی کرد و افزود: دکتر یزدی نماد یک مدیر متعهد پرتلاش و همیشه در صحنه است و این ویژگی های یک مدیر خوب است. سماجت در پیگیریهایش به او بعنوان رییس مرکز بهداشت برتری می داد.

مراسم توزیع و معارفه دکتر کمال یزدی و دکتر سعید کلانتری در سمت مرکز بهداشت میبد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار میبدما، در این مراسم که با حضور معاون حوزه بهداشتی دانشگاه و رییس مرکز بهداشت استان، رییس شبکه بهداشت میبد، رییس و مدیر بیمارستان میبد، مسئولین و کارکنان درمانگاهها و… برگزار شد، دکتر جلال نبی رئیس شبکه بهداشت و درمان میبد طی سخنان خود ضمن تشکر از زحمات ۴ ساله دکتر یزدی در مدیریت شبکه بهداشت میبد، بیان داشت: دکتر یزدی طی دوران خدمت خود در این چندسال با تلاش و زحمت فراوان خدمات ارزنده ای را از خود برجای گذاشت بطوریکه تاکنون شاهد رشد این مرکز بوده ایم.

دکتر کمال یزدی نیز در سخنان خود ضمن قدردانی از حضور مسئولین و همکاران عرصه بهداشت شهرستان در این مراسم بالاخص مسئولین حوزه معاونت بهداشتی دانشگاه و کارشناسان بهداشتی گفت: اگر در دوره مسئولیت اینجانب موفقیتی حاصل گردیده مرهون زحمات همه کارکنان بخش های مختلف مرکز بهداشت بوده است.

رییس سابق مرکز بهداشت شهرستان ادامه داد: تاکنون تمام تلاش خود را برای خدمت در این عرصه بکار گرفته ام. با اینکه بیش از دوماه از جریان جایگزینی اینجانب با خبر بودم اما در عین حال با نهایت تلاش خدمتگزاری کردم.

دکتر یزدی در ادامه افزود: هرچند اکنون پستم دندانپزشکی است اما هرکاری به من محول شود در خدمت هستم.

همچنین در ادامه دکتر محمد سعید کلانتری سرپرست جدید مرکز بهداشت میبد ضمن قدردانی از مسئولین شهرستان و دانشگاه و نیز همکاران حاضردر این مراسم بیان داشت: در جامعه کنونی بهداشت و سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد بطوریکه در بسیاری از حوزه ها همچون تصادفات، دیابت، مصرف مواد غذایی، تحرک، مصرف دخانیات و آلودگی هوا برنامه ریزی جدی تری را می طلبد. حوزه سلامت و بهداشت همگانی با فرهنگ سازی صحیح می تواند بسیار موثر قرار گیرد.

دکتر لطفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد نیز ضمن گرامیداشت این ایام بویژه مبعث رسول اکرم(ص) و سالروز آزادی خرمشهر گفت: اکنون خود مراقبتی در دستور کار اصلی ما قرار دارد بگونه ای که مردم آگاه زندگی سالم تری خواهند داشت.

دکتر لطفی همچنین از زحمات چندین ساله دکتر یزدی قدردانی کرد و افزود: دکتر یزدی نماد یک مدیر متعهد پرتلاش و همیشه در صحنه است. و این ویژگی های یک مدیر خوب است. سماجت در پیگیریهایش به او بعنوان رییس مرکز بهداشت برتری می داد و قطعا باید از وجود چنین مدیران باتجربه ای استفاده کرد.

وی افزود: مهم برنامه داشتن و حضور فعال است و میبد از جمله جاهایی است که بیشترین دغدغه برای سلامت دارد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد اد امه داد: دکتر کلانتری نیز یک انسان خوش ذوق و خوش بیان است و برای ایشان در سمت جدید آرزوی موفقیت داریم.

در پایان این مراسم هدایایی از طرف کارکنان مرکز بهداشت و دیگر مسئولین شهرستان به دکتر کمال یزدی اهداء شد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات