سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۹
 |  26/ اردیبهشت/ 1393 - 1:38
  |   نظرات: بدون نظر
225 بازدید

دولت فعلی کانادا به عنوان یک دولت افراطی شناخته شده است

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع ضد ایرانی وزیر امور خارجه کانادا، این اظهارات را کاملاً مردود دانست و گفت: دولت فعلی کانادا بعنوان یک دولت افراطی شناخته شده که مواضعش فاقد منطق سیاسی بوده و بی‌ارزش است.

  “مرضیه افخم” سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به مواضع ضد ایرانی وزیر امور خارجه کانادا، این اظهارات را کاملاً مردود دانست و گفت: دولت فعلی کانادا بعنوان یک دولت افراطی شناخته شده که مواضعش فاقد منطق سیاسی بوده و بی‌ارزش می‌باشد و این اظهارات در چارچوب رویکرد افراط گرایانه و بعنوان تلاشی شناخته شده در راستای پروژه صهیونیستی ایران هراسی ارزیابی می‌شود.

افخم افزود: دولت کانادا که خود مکرراً به نقض حقوق بشر بویژه حقوق بومیان متهم می‌باشد، فاقد صلاحیت برای اظهار نظر در این خصوص بوده و ادعاهای حقوق بشری وزیر خارجه کانادا در این زمینه با اهداف سیاسی است.

افخم تاکید کرد: انتقادات رو به گسترش داخلی نسبت به مواضع افراطی و به دور از تدبیر دولت فعلی نشان می‌دهد که این مواضع حتی در داخل کانادا نیز مقبول نیست.

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان خاطر نشان ساخت: بازگشت به سنتهای متعارف دیپلماتیک، نیاز دولت کانادا برای همسویی با جامعه بین‌الملل می‌باشد و بهتر است دولتمردان کانادا به رویه اعتدال و بهره گیری از خرد جمعی روی آورند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات