شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۶
سرویس: سیاسی, عمومی
 |  2/ خرداد/ 1393 - 11:19
  |   نظرات: بدون نظر
253 بازدید

دشمن به بهانه مذاکرات هسته‌ای به دنبال خلع سلاح ماست

مدیر حوزه های علمیه گفت: دشمن به بهانه مذاکرات هسته‌ای به دنبال خلع سلاح ماست اما به فضل الهی این ملت هیچگاه احساس ضعف و تسلیم نخواهد کرد.

“آیت‌الله حسینی‌بوشهری” صبح امروز طی سخنانی در مراسم صبحگاه اقتدار نیروهای مسلح که به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر در میدان بزرگ امام خمینی‌(ره) برگزار شد، ضمن گرامیداشت این روز غرورانگیز ابراز داشت: امسال سی دو مین سالگرد فتح خرمشهر قهرمان، این روز بیاد ماندنی در تاریخ ایران و جهان را گرامی می‌داریم و بی‌شک سوم خرداد در خاطره همه ملت ایران یک روز فراموش ناشدنی است.

مدیر حوزه‌های علمیه با اشاره به این‌که بخش قابل توجهی از آیات قرآن درباره نصرت‌های الهی است و بیان شاخصه‌های آن است، گفت: ایمان به خدا استقامت و ایثار از جمله شاخصه‌های پیروزی از نگاه قرآن است، چرا که در پرتو ایمان و باور قلبی حتی شکست‌های ظاهری نیز مانع از تحقق هدف نمی‌باشد.

وی با اشاره به این‌که مومنان در برابر دشمن‌هراسی به خود راه نمی‌دهند ابراز داشت: حقیقتا توفیقات هشت سال دفاع مقدس به خصوص حماسه فتح خرمشهر تفسیر آیات الهی و تحقق نصرت پروردگار می‌باشد.

وی اضافه کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون روزی نبوده که ما با تحریم و تهدید دشمن روبرو نباشیم اما با این حال مردم و نیروهای مسلح ما با ایمان و استقامت در برابر تهدیدات ایستاده و به هیچ وجه احساس سستی و ضعف نکردند.

عضو خبرگان رهبری ادامه داد: امروز با وجود پیشرفت‌های عظیم دفاعی و استقامت بی مثال ملت ایران تمام استکبار جهانی به خصوص رژیم صهیونیستی از مواجهه با نظام اسلامی احساس خطر می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین خاطرنشان کرد: دشمن به بهانه مذاکرات هسته‌ای به دنبال خلع سلاح ماست اما به فضل الهی این ملت هیچگاه احساس ضعف و تسلیم نخواهد کرد.

وی تصریح کرد: ملت مسلمان ما هرگز پرچم تسلیم را بالا نبرده و به یاری خدا پرچم ایران اسلامی را بر بلند‌ترین قله‌های دنیا قرار می‌دهد.

وی با اشاره به مسیر روبه پیشرفت ایران اسلامی گفت: به همت نیروهای مسلح و مردم مقاوم ما باید کوشید تا کارهای به ظاهر ناشدنی به افتخارات بزرگ تبدیل شود.

امام جمعه قم با اشاره به نعمت رهبری و ولایت اظهار داشت: امروز وجود مقام معظم رهبری بعنوان خلف صالح امام نعمت بسیار بزرگی است که در اختیار ملت ما قرار دارد.

آیت‌الله حسینی‌بوشهری اضافه کرد: دشمن امروز اعتراف می‌کند که توطئه‌ها و اهدافش پس از سخنرانی‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری نقش برآب می‌شود و این حاکی از عظمت و بصیرت والای رهبری است.

عضور جامعه مدرسین در ادامه تاکید کرد ما در پرتو قران و ولایت شجاعانه در برابر دشمن ایستاده و به راه عزتمندانه خود ادامه می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ناکامی آمریکا در قضایای عراق گفت: انتخابات کم‌نظیر عراق نتیجه‌ای بر خلاف خاص آمریکایی‌ها داشت و آنها بار دیگر در معادلات خود به شکست رسیدند .

مدیر حوزه‌های علمیه با بیان این‌که ما به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم دشمنان خدشه‌ای به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی وارد کنند تاکید کرد: با وجود مشکل‌تراشی دشمنان در مذاکرات هسته‌ای ما آن قدر در مسیر آرمان‌های خود مقاومت می‌کنیم که آنها سرعقل بیایند.

وی در خاتمه با اشاره به اقتدار و صلابت نیروهای مسلح کشور بیان داشت: ما به هر دشمنی بخواهد کوچکترین تعرضی به سرزمین ما داشته باشد تو دهنی بزرگی خواهیم زد و از عزت و تمامیت عرضی خود دفاع می‌کنیم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات