پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶
سرویس: عمومی, میبد
 |  5/ خرداد/ 1393 - 8:25
  |   نظرات: بدون نظر
368 بازدید

دستگیری ۵ غیربومی درجریان نزاع بعدازظهر امروز در بلوار بسیج میبد +عکس

هجوم افراد غیربومی به میبد که عمدتا با انگیزه کار در کارخانجات میبد صورت می گیرد باعث شده تا مولفه های مختلف امنیتی شهرستان میبد تحت الشعاع قرار گیرد به گونه ای که جرائمی نظیر قتل و سرقت و نزاع و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت …

سرهنگ محمدی (فرمانده نیروی انتظامی میبد) در گفتگو با خبرنگار “میبدما”، علت این نزاع را اختلاف بر سر مسائل مالی عنوان کرد.

وی گفت: بلافاصله پس از وقوع این درگیری، پلیس در صحنه حاضر شده و پنج نفر را که همگی در زمره افراد غیربومی بوده اند را دستگیر نموده است.

گفته می شود افراد غیربومی پس از درگیر شدن با طرف خود و با ملاحظه جمع شدن مردم به سمت پشت بام خانه گریخته اند و از آنجا به پرتاب سنگ و فحاشی به مردم میبد مبادرت نموده اند.

با توجه به نارضایتی مردم از حضور این افراد در آن منطقه قرار شده تا هرچه سریعتر افراد غیربومی ساکن در آن خانه، هر چه زودتر آن را تخلیه کنند.

گفتنی است طی سالیان اخیر، هجوم افراد غیربومی به میبد که عمدتا با انگیزه کار در کارخانجات میبد صورت می گیرد باعث شده تا مولفه های مختلف امنیتی شهرستان میبد تحت الشعاع قرار گیرد به گونه ای که جرائمی نظیر قتل و سرقت و نزاع و فروش مواد مخدر و مشروبات الکلی به صورت مداوم در شهرستان میبد اتفاق می افتد.

نزاع غیربومی ها در میبد (1)نزاع غیربومی ها در میبد (2)نزاع غیربومی ها در میبد (3)نزاع غیربومی ها در میبد (4)نزاع غیربومی ها در میبد (5)نزاع غیربومی ها در میبد (6)نزاع غیربومی ها در میبد (7)نزاع غیربومی ها در میبد (8)نزاع غیربومی ها در میبد (9)نزاع غیربومی ها در میبد (10)نزاع غیربومی ها در میبد (11)نزاع غیربومی ها در میبد (12)نزاع غیربومی ها در میبد (13)نزاع غیربومی ها در میبد (14)نزاع غیربومی ها در میبد (15)نزاع غیربومی ها در میبد (16)


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات