پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۴
 |  17/ بهمن/ 1397 - 1:23
  |   نظرات: بدون نظر
226 بازدید
سید کمال طباطبایی؛

در جلسه عمومی آماده پاسخگویی به سؤالات مردم مربوط به دوره مسئولیتم هستم

سید کمال طباطبایی شهردار مستعفی بفروئیه؛ مردم بخواهند آماده افشاگری حقایق هستم/ به نوشته‌های خودم در نامه استعفا پایبندم


به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ سید کمال طباطبایی در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری بفرو اعلام نمود؛

در دوران مسئولیتم در شهرداری سعی نمودم تا بتوانم از حق مردم دفاع نمایم، اما دیگر به دلیل شرایط فعلی یعنی اختلافات شورا و درخواست‌های خارج از ضوابط برخی اعضا نمی‌توانم ادامه کار بدهم.

طباطبایی، به دلیل این اختلافات تعداد زیادی از مصوبات مدت زیادی است معطل‌مانده و به‌طور کلی دست ما را بستند.

ایشان در رابطه با ارسال نامه اعضای شورای شهر بفروئیه پیرامون سؤال از شهردار بیان داشت، بنده به سؤالات پاسخ دادم و جواب و سؤالات را جهت درج در سایت در اختیار شما قرار می‌دهم.

طباطبایی؛ طبق نامه شورا از من دعوت شد، جهت پاسخ‌گویی به سؤالات در ساعت معلوم و اعلام‌شده به محل شورای شهر بروم و با توجه به برنامه‌ریزی بنده جهت حضور، ساعتی قبل از جلسه متوجه شدم زمان را علی رغم اعلام در نامه تغییر دادند و با توجه به اینکه از قبل در زمان جدید در مکان دیگر مراسمی بود که شهرداری مهمانانی دعوت نموده بود، جهت شرکت به آنجا رفتم.

طباطبایی، آماده هستم اگر مردم بخواهند در یک جمع عمومی چه در مسجد و چه در حسینیه پاسخگوی سؤالات باشم، و به تمامی حاشیه‌ها نیز پاسخ بدهم.

اما بگویم در این جلسه اگر لازم باشد در موضوعاتی با ارائه اسناد و مدارک افشاگری می‌کنم و به تمام موضوعات مطرح‌شده در نامه سؤال شورا و همچنین نامه استعفا پاسخ می‌دهم.

ایشان اعلام نمودند دو دلیل اصلی استعفا، ۱- درخواست‌های خارج از ضوابط برخی از اعضا شورای شهر در تعدادی از مسائل ۲- اختلاف بین اعضای شورا که برخی از فعالیت شهرداری را از نظر اجرایی دچار اختلال نموده بود، می باشد.

طباطبایی؛

در دوره مسئولیت خودم تمام تلاش را نمودم تا برای مردم هر کاری می‌شود انجام داد، و اگر وضعیت به‌گونه‌ای پیش می‌رفت و مصوبات لازم را داشتیم به زودی برای ارتقا شهر کارهای خوبی صورت می‌گرفت همانند سی هکتار زمین که شهرداری توانست جهت گسترش فعالیت اقتصادی و ایجاد کارگاه‌های مزاحم شهری و همچنین پنجاه هکتار زمین در ورودی بلوار احداثی به کمربندی که جهت ایجاد فضای سبز به دست آورد.

همچنین در برخی از موضوعات باز می گویم اختلافات و نقدهای واردشده به شهرداری و شهردار قسمتی درست و بر حق می‌باشد و در هر ارگانی نیز که با مردم در ارتباط هست وجود دارد و ما نیز از اولین روز فعالیت تلاش می‌کردیم تا می‌توانیم این مشکلات کم شود و مردم راضی باشند.

ولی برخی مشکلات و نقدها که از سوی چند فرد خاص مطرح می‌شد، دلیل این بود که کارمندان شهرداری از حق مردم نگذشتند و به خواست بعضی افراد تن ندادند.

برخی از اعضا شورا در مورد موضوعاتی می‌گفتند باید انجام شود، و از آنجا که از دید قانون ایراداتی وارد بود و شهرداری باید طبق قانون فعالیت نماید، شهرداری به چنین خواسته‌های تن نداد و در ادامه به برخی اعضای شورا که درخواست‌های خارج از ضوابط داشتند من گفتم طبق قانون فعالیت می‌نمایم و اگر نمی‌خواهید برکنارم کنید.

هر چند اینجانب به خاطر اتمام پروژه‌ها و مناسبت ایام‌الله دهه فجر، قصد استعفا نداشتم اما با توجه به ادامه داشتن شرایط و سنگ‌اندازی شورا، علی رغم میل باطنی استعفا را در این زمان انجام دادم.

در پایان نیز ضمن تشکر از همکاری کامل مردم بفروئیه در طول مدت مسئولیت، از تمامی همشهریان اگر کاستی وجود داشته حلالیت می‌طلبم.

تصاویر نامه سؤال شورای شهر بفروئیه و همچنین جواب ارسالی از سوی شهردار مستعفی بفروئیه؛



این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات