پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۳
 |  25/ تیر/ 1393 - 6:35
  |   نظرات: بدون نظر
293 بازدید

داعش بساطی برای آلودن کردن دنیای اسلام در راستای اهداف اسلام ستیزانه غرب است

فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) گفت: گروهک تروریستی داعش محصول مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم غاصب صهیونیستی و بساطی برای آلودن کردن دنیای اسلام در راستای اهداف اسلام ستیزانه غرب است.

سپاه نیوز، سردار دریادار مرتضی صفاری در مراسم یادواره 96 شهید عملیات رمضان وسردار شهید میثم محمد بیگلو که در مهدیه شهرستان رشت برگزار شد، ماه مبارک رمضان را از پرفضلیت‌ترین ماه‌ها برشمرد و با بیان اینکه مطالعه زندگی و وصیت نامه شهدا یکی از ضرورت‌های جامعه امروز است گفت: شهید بیگلو از شهدای برجسته آموزش‌های نظامی در سپاه شمال کشور است. 
 
سردار صفاری با بیان اینکه برای ادامه دادن راه شهدا باید دغدغه دین و ولایت فقیه داشته باشیم افزود: شهید بیگلو از زمان پیروزی انقلاب، فدایی امام(ره) و وقف انقلاب شد و با خدمات ارزنده‌ای که در عرصه آموزش‌های نظامی و شناخت منافقین ارائه کرد بیش از 26 هزار نفر از نیروهای مردمی، پاسدار و بسیجی را تربیت نمود. 
 
وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی را انقلابی مردمی می‌دانستند و فرمان تشکیل بسیج 20 میلیونی را برای حمایت از انقلاب صادر کردند، اظهار داشت: مردم ایران انقلاب را درک کردند و همواره با انقلاب وولایت فقیه همراه شدند. 
 
فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه در فتنه 88 حضور مردم در 9 دی توطئه غرب را خنثی کرد گفت: شناختی که غرب از حمایت مردم ایران از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه دارد مانع از عملی شدن تهدیدات غرب علیه کشورمان شده است. 

وی افزود: اراده خداوند بر این قرار گرفته که بعد از هزار و 400 سال حکومت اسلامی تشکیل شود و هدف انبیاء تحقق پیدا کند. 
 
سردار صفاری در پایان به تهدیدات و آسیب‎هایی که از سوی گروهک تکفیری داعش متوجه دنیای اسلام می‌شود اشاره و خاطر نشان کرد: داعش محصول مثلث شوم آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی است که در راستای اهداف اسلام ستیزانه غرب تشکیل شده است. 
 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات