جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵
 |  15/ دی/ 1397 - 9:10
  |   نظرات: بدون نظر
188 بازدید
گزارش؛

جلسات شورای شهر بفروئیه تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌گردد!!!

به گفته برخی از اعضای شورای شهر بفروئیه جلسات این شورا، به دلیل عدم وجود آرامش و امنیت در صحن شورا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌گردد.


به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ چهار عضو شورای شهر بفروئیه در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری بفرو اعلام نمودند:

با توجه به اتفاقات چند هفته گذشته در صحن شورای شهر، جلسات این شورا تا اطلاع ثانوی برگزار نمی‌گردد.

جمال احمدی، محمد احمدی، سعید علیزاده و سید رحمان موسوی چهار عضو شورای شهر بفروئیه در مصاحبه‌های جداگانه ضمن تائید حوادث ایجادشده (درگیری) در صحن شورای شهر در چند هفته گذشته اعلام نمودند، با توجه به صلاحدید و تا زمان بازگشت «آرامش و امنیت»، جلسات شورای شهر بفروئیه تشکیل نخواهد شد.

همچنین در این مصاحبه، برخی اعضا در مورد ریشه اصلی این اختلافات بیان داشتند، دلیل اصلی چنین مشکلاتی در ابتدا اختلاف‌سلیقه بین اعضا می باشد و همچنین دو نفر از اعضا، عملکرد شهردار بفروئیه در برخی حوزه‌ها را نیز یکی دیگر از دلایل چنین پیش آمدی اعلام نمودند.

این اتفاقات در حالی در حال رخ دادن می‌باشد که اسماعیلی بخشدار بفروئیه ماه گذشته و در مصاحبه با پایگاه خبری بفرو اعلام نمودند، پیگیر حل مشکلات شورای شهر هستیم و مشکلات شورا به‌زودی (طی چند روز آینده) حل خواهد شد که با وجود اتفاقات فعلی شورا شاهد آن هستیم که پیگیری‌های ایشان مثمر ثمر نبوده است.

در اینجا باید از مسئولین شهرستان میبد و به‌ویژه فرماندار شهرستان پرسید دلیل عدم رسیدگی سریع و تعلل بیش از حد در حل مشکلات به وجود آمده در شورای شهر بفروئیه و مشکلاتی همانند مشکل فعلی در شهر بفروئیه چیست؟

آیا به‌راستی مسئولین شهرستان از به وجود آمدن چنین وضعیتی در شهر بفروئیه (تابعه شهرستان میبد) رضایت دارند، که نسبت به این مسأله تاکنون و با گذشته چند هفته هیچ‌گونه واکنش جدی نشان نداده‌اند.

گویا با توجه به عملکرد بخشدار بفروئیه در این حوزه و همچنین عملکرد مسئولین شهرستان باید منتظر آن باشیم، که به‌زودی و با ادامه یافتن چنین مشکلاتی، ضبط مجدد قسمت‌هایی از سریال پایتخت (مربوط به شورای شهر) در شهر بفروئیه آغاز گردد.

در ادامه پیگیری های صورت گرفته، پایگاه خبری بفرو، آماده انعکاس پاسخ مسئولین مربوطه در این زمینه می‌باشد، البته با توجه به رویکرد گذشته برخی مسئولین نسبت به شهر بفروئیه امیدی به پاسخ هیچ یک از مسئولین مربوطه نمی‌باشد، که این خود نوعی بی توجهی به مردم شهیدپرور و انقلابی شهر بفروئیه می‌باشد.




این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات