شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۱
سرویس: میبد
 |  19/ اردیبهشت/ 1393 - 11:30
  |   نظرات: بدون نظر
319 بازدید

توضیحات مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد درخصوص مسمومیت دانش آموزان مدرسه یاسایی

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد گفت: مشکل مسمومیت دانش آموزان مدرسه یاسایی بیده برطرف شده و تمامی مسمومین از بیمارستان مرخص شده اند.

ساعت ۱۴:۳۰ امروز تمامی دانش آموزان مدرسه یاسایی بیده که دچار مسمومیت شده بودند، از بیمارستان مرخص شدند و به منزل مراجعه کردند.
موحدی فرد افزود: بررسی های انجام شده و تماس تعدادی از خانواده های دانش آموزان حکایت از آن دارد که ظاهرا تعدادی از این دانش آموزان صبح امروز قبل از ورود به مدرسه و پیش از صرف صبحانه، مقداری توت نشسته از درختی که در محل پارک همجوار مدرسه یاسایی قرار دارد، تغذیه نموده اند که احتمال می رود به همین دلیل دچار مسمومیت شده باشند.
مدیر آموزش و پرورش میبد اضافه کرد: موارد دیگری نیز از جمله موضوع آب و بستنی که چند روز قبل در مدرسه توزیع شده بود نیز مورد توجه قرار گرفت که نمونه بستنی برای آزمایش ارسال شده است، اما تقریبا تاثیر گذاری این موارد منتفی است و بیشتر احتمال می رود که دانش آموزان بخاطر مصرف توت نشسته مسموم شده باشند.
وی همچنین گفت: در نزدیکی مدرسه تعدادی کامیون های حمل مرغ پارک می شود که این موضوع نیز مورد بررسی کارشناسان قرار گرفته است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان میبد با بیان این مطلب که در هفته معلم قرار داریم و ممکن است برخی افراد از این موضوع سوء استفاده کنند و شایعاتی در این رابطه شکل بگیرد اظهار داشت: با همکاری بیمارستان و سرپرست شبکه بهداشت میبد مشکل کاملا برطرف شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات