پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۱
 |  1/ بهمن/ 1398 - 7:48
  |   نظرات: بدون نظر
129 بازدید
فرماندار میبد؛

به شدت پیگیر باز پس‌گیری آموزشکده فنی بفروئیه خواهیم بود

حسین فلاح؛ باز پس‌گیری آموزشکده فنی از بخش خصوصی، حق مردم بفروئیه است.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ فرماندار میبد در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری بفروئیه در خصوص نارضایتی مردم و خیرین شهر بفروئیه از تغییر در ماهیت استفاده از آموزشکده فنی امام خمینی(ره) و اینکه این آموزشکده به بخش خصوصی واگذارشده است، بیان داشت؛
این آموزشکده وقف‌شده از سوی مرحوم کرباسی می‌باشد و ایشان خواستار بهر بردن عموم دانش آموزان از محیط آن بوده‌اند نه واگذاری به بخش خصوصی، بنده خود شخصاً متن وصیت‌نامه را دیده‌ام و می‌گویم این آموزشکده حق مردم بفروئیه است و خواست بر حق مردم است که از آن استفاده نمایند.
فلاح خطاب به بخشدار بفروئیه، به شدت پیگیر باز پس‌گیری آموزشکده از بخش خصوصی باشید و نگذارید این موضوع به سال دیگر کشیده شود و نارضایتی مردم و خیرین ادامه یابد.
فرماندار میبد، هر فردی از بخش خصوصی که در حال حاضر این مجموعه را اجاره نموده است باید از اینجا برود و هر محلی دیگر که می‌خواهد به جز این آموزشکده اجاره نماید.
رئیس شورای تأمین شهرستان، در اولین فرصت در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان موضوع باز پس‌گیری آموزشکده فنی بفروئیه را تصویب خواهیم نمود.

حال باید دید آیا از این به بعد با دستور فرماندار و پیگیری‌های بخشدار بفروئیه مراحل تصویب مصوبه در آموزش و پرورش شهرستان صورت خواهد پذیرفت و یا منفعت شخصی افرادی بر منفعت مردم بفروئیه ترجیح داده می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات