شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
 |  17/ تیر/ 1393 - 8:16
  |   نظرات: بدون نظر
204 بازدید

بریده‌شدن سر پنج کودک عراقی بدست تروریست‌های تکفیری-بعثی

تروریستهای تکفیری صبح امروز با یورش به یکی از روستاهای شهر الزویه در جنوب تکریت، پنج کودک را مقابل دیدگان مادران شان سر بریدند.

خبرگزاری الفرات نیوز عراق به نقل از منابع امنیتی نوشت : تروریستهای تکفیری صبح امروز با یورش به یکی از روستاهای شهر الزویه در جنوب تکریت، پنج کودک را مقابل دیدگان مادران شان سر بریدند. 

تکفیریهای تروریست ، پدران این خانواده ها را به جنگ علیه تکفیریها متهم کردند و با سر بریدن این کودکان، به نوعی انتقام همکاری اهل سنت با دولت را گرفتند.
از دیروز مردم شهرهای سنی نشین العلم ، الزویه و الشرقاط وابسته به استان صلاح الدین علیه تکفیری ها برخاستند و آنها را از مناطق خود تا حدودی بیرون کردند.
در همین راستا قاسم عطا سخنگوی فرماندهی کل قوای عراق ضمن اعلام حمایت دولت از عشایر در مقابله با داعشی ها گفت : قبایل موصل تصمیم گرفتند به زودی با تکفیری ها وارد جنگ شوند.
تکفیری ها در اقدامی جدید در موصل اعلام کردند : هر جوانی را که به اجبار وارد  گردان های جنگی آنها نشود ، به قتل خواهند رساند. و هر امام مسجد یا شیخ قبیله‌ای که با ابو بکر بغدادی بیعت نکند نیز خواهند کشت و دارائی‌های او را هم تصاحب خواهند کرد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات