سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
 |  29/ مرداد/ 1395 - 6:59
  |   نظرات: بدون نظر
350 بازدید
گزارش؛

برگزاری اردوی رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت بفروئیه

امروز جمعه مورخ 29 مرداد ماه رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت بفروئیه بار دیگر کنار هم گرد آمدند و در یک اردوی تفریحی و زیارتی شرکت نمودند.

به گزارش پایگاه خبری بفرو این اردو به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران بفروئیه برنامه‌ریزی و برگزار شد، که با زیارت امامزاده سید نورالدین و صرف صبحانه آغاز گردید.
سپس بسیجیان با گذراندن مسیری طولانی به روستای ارموده رسیدند. زیارت امامزاده عبدالله ابن حمزه ابن موسی کاظم (ع) آغاز کار بود، مسابقه تیراندازی، صرف ناهار، گپ و گفت دوستانه و اهدای جوایز از دیگر برنامه‌های این اردوی نیم روزه بود.
در ادامه آقای عباسعلی شفیعی هم داستانی از قرآن تعریف کردند و بعد از پایان نوبت به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل و مشکلات بفروئیه رسید، که اغلب حاضران از بی‌توجهی مسئولین و عدم پاسخگویی آنان گلایه کردند و از فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران بفروئیه خواستند تا در جلسات آتی خود با مسئولین بفروئیه بخواهد که مسئولین با حضور در جمع بسیجیان به سؤالات و دغدغه‌های آنان پاسخ دهند.
زیارت امامزاده سید محمد هفتادر هم برنامه پایانی اردوی نیم روزه رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت بفروئیه بود
گفتنی است که یک سالی می‌شود که به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید چمران بفروئیه، رزمندگان و بسیجیان پیشکسوت بفروئیه به‌صورت ماهانه و منظم جلساتی برگزار می‌کنند و در آن با طرح مباحثی از موقعیت پیش‌آمده نهایت استفاده را می‌برند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات