پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
سرویس: عمومی
 |  2/ خرداد/ 1393 - 11:26
  |   نظرات: بدون نظر
252 بازدید

ایران به لحاظ شاخص‌های جرایم در مطلوب‌ترین وضعیت قرار دارد/ نیروی انتظامی مدافع امنیت جوانان نه محدودکننده

فرمانده نیروی انتظامی گفت: ایران در حال حاضر به لحاظ شاخص‌های جرائم به جز سرقت که متاسفانه در سال‌های اخیر افزایش داشته در مطلوب‌ترین وضعیت نسبت به کشور های توسعه یافته قرا ردارد .

سردار اسماعیل احمدی مقدم با اشاره به سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت: آزادی خرمشهر نه تنها به لحاظ آزادی سازی قسمت وسیعی از کشورمان بلکه در ابعاد مختلفی قابل بررسی واهمیت است. 

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: می‌توان گفت ایران با پیروزی و آزاد سازی خرمشهر هدف دشمن را از آغاز جنگ از بین برد و می‌بایست هزینه‌ی تجاوز خود را می‌پرداخت واین یک دستاورد مهم بود و نکته دوم و اهمیت دیگر این پیروزی تثبیت انقلاب بود که پس از این پیروزی کشورهای تابع آمریکا که هنوز انقلاب ما را به رسمیت نمی‌شناختند با این پیروزی نظام جمهوری اسلامی تثبیت شد. 

وی افزود: همچون آزادی خرمشهر از 150 سال پیش در کشور ما سابقه نداشته است و حتی پس از 8 سال دفاع مقدس و پذیرش قطع نامه عراقی ها آن را نپذیرفتند و مجدد حمله کردند که با پایداری رزمندگان شکست خوردند. 

سردار احمدی مقدم در ادامه بیان داشت: از آن روز به بعد دشمن همچنان بی کار ننشسته و جنگ خود را در عرصه های فرهنگ، سیاست، اقتصاد وجنگ روانی ادامه داده وهر روز به بهانه‌ای همچون بهانه‌ی هسته‌ای و حقوق بشر و قدرت موشکی این جنگ را ادامه داده است.
 
وی ادامه داد: دشمن در واقع استقلال ما را هدف گرفته است واین استقلال هزینه دارد و ایستادگی می خواهد و مگر در تاریخ چند بار جنگ تکرار می‌شود وامروز صلاح دشمن رسانه است که با لباس دوست ظاهر می‌شود. 

فرمانده نیروی انتظامی تصریح کرد: دشمنان می‌پنداشتند با طولانی کردن مذاکرات در واقع سدی مقابل پیشرفت ما قرار می‌دهند در حالی که ما هرگز نمی‌ایستیم وادامه می‌ دهیم. 

سردار احمدی مقدم با اشاره به شاخص های مطلوب جرائم در کشور ایران اظهار داشت: ایران امروز به لحاظ شاخص‌های جرائم در مطلوب‌ترین وضعیت نسبت به کشورهای توسعه یافته قرار گرفته به جز در بخش سرقت که متاسفانه در سال‌های اخیر در کشورمان رشد داشته است واین یک ادعا نیست بلکه با مراجعه به مراجع بین‌المللی می‌توان آن را اثبات کرد. 

وی افزود: تا زمانی که مردم، حکومت ونظام در سایه ولایت وفقیه با هم پیوسته هستند هرگز دشمن پیشرفتی نخواهد داشت. 

فرمانده نیروی انتظامی اذعان داشت: نیروی انتظامی محدود کننده‌ی آزادی نیست بلکه مدافع امنیت جوانان است واین دشمنان هستند که با بهره گیری از فضای مجازی به دنبال ترویج جرائم در کشور هستند. 

سردار احمدی مقدم خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی نگهبانان بیداری هستند که از استقلال کشور دفاع می‌کنند و اگر نیروی انتظامی امروز درمسیر کمال قدم برمی‌دارد به برکت همان مدافعانی است که در خرمشهر جنگیدند وخرمشهر امروز نماد دفاع از استقلال کشور است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات