پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸
 |  7/ فروردین/ 1395 - 6:08
  |   نظرات: بدون نظر
419 بازدید
امام جمعه موقت میبد؛

امروز غرب در صدد پا گذاشتن به وعده های خود در برجام است

امام جمعه موقت میبد در نخستین خطبه های نماز جمعه سال ۹۵ به بیانات نوروزی مقام معظم رهبری در حرم ثامن الحج حضرت امام رضا علیه السلام پرداخت و گفت:

راه نجات اقتصاد کشور تمرکز بر فعالیت های اقتصادی مزیت دار و زنده کردن تولید داخلی با پرهیز از واردات تضعیف کننده تولی ، پرهیز از هدر دادن منابع مالی پس از برجام ، دانش بینان شدن بخش های مهم و حساس اقتصادی کشور ، شرط انتقال فناوری در معاملات با کشورهای خارجی ، مبارزه جدی با فساد و ویژه خواری و قاچاق در کشور و نگاه ویژه به صنایع کوچک و زود بازده و بهروری از انرژی های نوین است .

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از میبد آدینه ، حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه سال جدید مزین به نام بانوی دو عالم حضرت زهرا سلام الله علیها و شعار سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری است افزود : اقتصاد اولویت اول کشور است و مسئولین و دولتمردان باید برای رونق تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی و رفع بیکاری ، رکود و گرانی تلاش کنند.

خطیب جمعه موقت میبد حادثه منا را یکی از تلخی های سال ۹۴ خواند و با بیان اینکه بسیاری از کشورها با گرفتن رشوه در مقابل جنایات آل سعود سکوت کردند افزود : اما با بیانات قاطع مقام معظم رهبری آنها مجبور شدند اجساد شهدای فاجعه منا را تحویل دهند.

امام جمعه موقت میبد حماسه بزرگ راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات هفتم اسفند و برجام را از دستاوردها و شیرینی های سال ۹۴ برشمرد و افزود : اما دشمن در پی این است که در ذهن های مردم ایران  برجام ۲، ۳ و ۴ را القا کند تا از اصول اصلی انقلاب صرف نظر کنیم .

حجت الاسلام اعرافی با تاکید بر اینکه دشمن خیر ما و انقلاب ما را نمی خواهد خاطرنشان کرد : دشمن می خواهد قدم به قدم از دفاع و حمایت از مردم مظلوم مظلوم یمن ، بحرین ، سوریه و عراق دست برداریم ؛ سپاه قدس را منحل کنیم و به جایی برسیم که از سیره انقلاب تنها صورت ظاهری برجای بماند .

خطیب جمعه موقت میبد با دعوت مردم و مسئولان به هوشیاری  و سست نشدن در برابر دشمنان گفت : امروز اگر می خواهید انقلاب به عقب برنگردد باید بصیرت عاشورایی داشته باشیم تا حادثه عاشورا برای ما تکرار نشود .

وی با اشاره به اینکه امروز غرب درصدد پا گذاشتن به وعده های خود در برجام است گفت : آنها بعد از آزمایشات موشکی ایران به دنبال بهانه هستند و می خواهند برای امنیت کشور ما تعین تکلیف کنند.

امام جمعه موقت میبد با اشاره به نفوذی های داخلی و فعالیت آنها در شبکه های مجازی مبنی بر اینکه فصل فصل گفتمان است نه موشک ، اظهار تاسف کرد و افزود : اگر این آزمایشات و مانورها نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر کشور ما می آوردند.

خطیب جمعه موقت میبد با تاکید بر حفظ اقتدار ملی تصریح کرد : دشمن برای اینکه بر ما تسلط پیدا کند ؛ بی اعتمادی و جدایی دین از سیاست را که سنگر اصلی آنها در داخل است به جامعه تزریق می کند .

وی با محکوم کردن فعالیت های فتنه گران در براندازی حکومت اسلامی گفت : فتنه گران و کسانی که به دنبال فروختن کشور به بیگانگان بودند نباید با تواضع با آنها برخورد کرد .

امام جمعه موقت میبد در ادامه ، دوازدهم فروردین را روز انتخاب ملت و رفراندم بزرگ در جمهوری اسلامی دانست و گفت : دوازدهم فروردین روز آری گفتن ملت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم سالاری دینی ایران بود.

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه از همان اول پیروزی انقلاب برخی لیبرالیستی ها و سکولارها و کسانی که دین را از سیاست جدا میدانستند به دنبال حذف اسلامیت جمهوری اسامی بودند افزود : اما مردم با رای قاطع خودشان به نظام جمهوری اسلامی ، مشت محکمی بر دهان آنها زدند.

وی افزود : دشمنان با توسل به  کودتا ، زور و خشونت و فتنه شدند ولی مردم با حضور پرشور و همدلی با معمار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری این نظام را ماندگار کردند و امروز بعد از نزدیک ۴۰سال هنوز انقلاب در سینه مردم نهادینه و الگویی برای ملت های آزاده جهان شده است.

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود ، ولادت موفورالسرور بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و روز زن و حضرت امام راحل را تبریک گفت و افزود : زن نقش مهمی در تربیت فرزندان در خانواده ایفا می کند .

حجت الاسلام اعرافی با بیان اینکه ایثار و از جان گذشتگی جوانان در ۸ سال دفاع مقدس مرهون تربیت های درست زنان بوده است گفت : کسانی که در ۸ سال دفاع مقدس و در عرصه های اجتماعی ، فرهنگی ، انقلابی ، هنری به مقام و منزلت رسیدند در سایه تربیت زنان و مادران بوده است و این زنان باید الگویشان همواره سیده عالم حضرت زهرا سلام الله علیها باشد .


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات