جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
 |  3/ مرداد/ 1399 - 1:56
  |   نظرات: بدون نظر
72 بازدید

افزایش بی‌رویه غیبت برخی از اعضای شورای شهر بفروئیه

۳۲ جلسه غیبت تنها در کارنامه یک عضو شورای شهر!!!

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ متأسفانه اختلافات بین اعضا و عدم تعهد لازم نسبت به مردم در ادوار مختلف، یکی از بزرگ‌ترین معضلات و حاشیه‌های شورای شهر بفروئیه به شمار می‌رود و نتیجه تمام این مشکلات به ضرر شهر و مردم خواهد بود.
همچنین پس از حاشیه‌های گسترده اعضای شورای شهر بفروئیه در سایه عدم نظارت و رسیدگی لازم از سوی دستگاه‌های ناظر در چند سال گذشته که اکثراً به دلیل انتصاب برخی اعضا در سمت‌های شورا از جمله ریاست بوده است، این اختلافات مجدداً از اواسط سال ۱۳۹۸ و بعد از تغییر در ریاست شورا ادامه یافت و همچنان ادامه دارد و در حال حاضر شاهد عدم تشکیل تعدادی از جلسات شورای شهر و همچنین غیبت طولی برخی از اعضا هستیم.

لازم به ذکر است، بررسی‌های پایگاه خبری بفرو نشان می‌دهد، برخی از اعضا شورای شهر بفروئیه، در قریب به ۳۲ جلسه شورا دارای غیبت می‌باشند.

این امر موجب گردیده است، برخی از تصمیمات مانند تصویب تعرفه عوارض سالیانه و گزارش تفریغ بودجه شهرداری، در بازه زمانی معین موردبررسی قرار نگرفته و علاوه بر بی‌توجهی به متن صریح قانون، ضرر میلیاردی دامن‌گیر شهر بفروئیه گردد.

در طول سالیان گذشته همواره مردم شهر بفروئیه، خواستار رسیدگی به اختلافات اعضا و غیبت بیش از حد مجاز اعضا از سوی مسئولین شهرستان بوده‌اند، که متأسفانه تاکنون شاهد کمترین توجه از سوی مسئولین شهرستان میبد در این زمینه بوده‌ایم.

حال سؤال این است؛ آیا در سال پایانی شورا، نماینده مردم شریف تفت و میبد، فرماندار میبد، بخشدار بفروئیه و دیگر مسئولین حاضر به رسیدگی به مشکلات شورای شهر بفروئیه هستند؟


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات