جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۶
 |  6/ خرداد/ 1393 - 10:08
  |   نظرات: بدون نظر
249 بازدید

اظهارات اخضر ابراهیمی دال بر حقانیت ایران است

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اخضر ابراهیمی حرفی را زده که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه آن را اعلام کرده اما وی در زمانی که عهده‌دار امور سوریه از سوی سازمان ملل بود تحت فشار رژیم صهیونیستی و آمریکا حرف‌های دیگری را بر زبان آورد البته گفتن این موارد دال بر حقانیت ایران است.

مصطفی قوام در گفتگو با خبرنگاران؛ با اشاره به اظهارات اخیر اخضر ابراهیمی مبنی بر اینکه بشار اسد به پیروزی نهایی نزدیک است و ایران باید در هر راه‌حل سیاسی در بحران سوریه شریک باشد، گفت: ایران همیشه با مقامات و نمایندگانی در دنیا مواجه بوده که درونشان متفاوت با آن چیزی است که بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: بسیاری از مقامات در مجامع بین‌المللی یک جور حرف می‌زنند و پس از استعفا طور دیگری صحبت می‌کنند و حرف دلشان را می‌گویند.

این کارشناس سیاست خارجی اظهار داشت: اخضر ابراهیمی حرفی را زده که جمهوری اسلامی ایران از ابتدای بحران سوریه آن را اعلام کرده اما وی در زمانی که عهده‌دار امور سوریه از سوی سازمان ملل بود تحت فشار رژیم صهیونیستی و آمریکا حرف‌های دیگری را بر زبان آورد البته گفتن این موارد دال بر حقانیت ایران است.

قوام افزود: اخضر ابراهیمی به دنبال حل مشکل سوریه بود اما زمانی که دید تلاشش فایده نمی‌کند و خود درگیر این مشکل می‌شود، تصمیم به استعفا گرفت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان ملل در امور سوریه کسانی را انتخاب کرد که به طور ذاتی نه آمریکایی و نه اسرائیلی بودند اما خمیره آن‌ها اسلام ناب هم نبود و به همین خاطر یا باید درجهت موافقت با آمریکا باشند و یا قبل از اینکه آلوده شوند خود را کنار بکشند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات