شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۲
 |  17/ مرداد/ 1398 - 2:17
  |   نظرات: بدون نظر
199 بازدید
شهردار بفروئیه در جمع خبرنگاران؛

از مسئولین شهرستان گلایه دارم/چرا به بفروئیه اهمیت نمی‌دهند؟

محسن فلاح؛ تنها اهمیت بفروئیه برای شهرستان سهمیه منطقه ۳ برای کنکوری‌ها می‌باشد/نماینده مجلس به تماس‌هایم جواب نمی‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ محسن فلاح شهردار بفروئیه در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه شهر بفروئیه و شهرستان میبد، ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار به بیان گزارشی از عملکرد خود در شهرداری بفروئیه پرداخت و بیان داشت؛

شهرداری بفروئیه را با حساب‌های بسته تحویل گرفتم؛

فلاح؛ در تاریخ ۱۸ اردیبهشت‌ماه حکم بنده به‌عنوان شهردار بفروئیه از سوی استاندار محترم جناب آقای طالبی صادر گردید و از همان زمان من شهرداری را با حساب‌های بسته و پرونده‌های قضایی متعدد تحویل گرفتم، در دو مورد بدهکاری شهرداری بفروئیه می‌توان به یک بدهکاری ۸۵۰ میلیون تومانی و بدهکاری ۱۳۰ میلیونی دیگر اشاره نمود.

در ابتدای آغاز فعالیتم در شهرداری بفروئیه جهت ساماندهی شورای اسلامی شهر بفروئیه ساختمانی را برای شورای شهر اجاره نمودیم و تجهیز کردیم و در حال حاضر جلسات شورای شهر بفروئیه در روزهای یک‌شنبه و سه‌شنبه در دفتر جدید شورا برگزار می‌گردد.

فلاح؛ در زمان شروع فعالیتم ۴۵ هدف کاری برای شهر بفروئیه تعیین نمودم و مهم‌ترین آنها؛

۱- راه‌اندازی کارگاه موتابی به کمک شورای شهر ۲- مرمت و زیباسازی بافت شهری ۳- برنامه‌ریزی تشکیل جلسات کمیسیون ماده ۱۰۰ هر دوهفته یکبار ۴- احداث و راه‌اندازی پارک‌های محله‌ای ۵- ساماندهی پارک محبت ۶- ساماندهی گلزار شهدای بفروئیه ۷- راه‌اندازی فرهنگسرای شهرداری بفروئیه و … بوده است که تعدادی به سرانجام رسیده و تعدادی دیگر نیز در دست اقدام می‌باشد.

فلاح؛ به‌زودی پارک بانوان بفروئیه را مجهز و در مزایده‌ای به بخش خصوصی واگذار می‌نماییم و همچنین در اقدامی دیگر در حال ساخت تابلو معرفی شهر بفروئیه هستیم و آن نیز به‌زودی در کمربندی و ورودی جنوب غربی بفروئیه نصب خواهد گردید.

فلاح؛ از مسئولین شهرستان میبد گلایه دارم/ چرا به بفروئیه اهمیت نمی‌دهند؟

محسن فلاح در ادامه بیان کرد، تا قبل از آنکه به بفروئیه بیایم از شرایط بفروئیه اطلاعی نداشتم اما حال متوجه شدم مسئولین شهرستان میبد به شهر بفروئیه و ظرفیت‌های که در زمینه‌های مختلف در آن می‌باشد اهمیت نمی‌دهند، برای مثال ظرفیت های موجود در زمینه خیرین بفروئیه، اما باید بگویم لازم است از فرماندار میبد تشکر نمایم به‌حق در زمینه‌های مختلف حامی ما بوده‌اند و در آخرین آن نیز به کمک ایشان سهمیه قیر ۲۵۰ تنی برای بفروئیه گرفته شد.

فلاح؛ برخی مسئولین تنها اهمیتی که به بفروئیه می‌دهند استفاده از سهمیه منطقه ۳ برای دانش آموزان کنکوری می‌باشد.

چرا یک شهر با جمعیتی حدود ۱۰ هزار نفر باید به‌جز بانک هیچ امکاناتی نداشته باشد.

فلاح پیگیر احداث ایستگاه آتش‌نشانی در بفروئیه هستیم؛

فلاح، پیگیر احداث ایستگاه آتش‌نشانی در بلوار رسالت بفروئیه هستیم، در صورت موافقت شهرداری میبد ایستگاه آتش نشانی به‌صورت مشترک با شهرداری میبد احداث می‌نماییم.

در بخش فرهنگی هم در دهه کرامت جشنی در حسینیه قلعه بفروئیه برگزار نمودیم و همچنین در بخش ورزشی ضمن برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، سعی نمودیم به‌تمامی تیم‌های ورزشی بفروئیه کمک نماییم و در اولین اقدام به هر تیم ورزشی بفروئیه کمک ۲ میلیون تومانی نمودیم.

در بخش احداث مکان‌های ورزشی با برخی مشکلات روبه رو هستیم و در آخرین آن در حال احداث زمینی جهت استفاده به‌عنوان فوتبال ساحلی بودیم که با شکایت اداره اوقاف مواجه شدیم و در حال حاضر کار توقف نموده است.

شهردار بفروئیه؛ مسئول شرکت آب و فاضلاب روستایی با احداث ایستگاه برداشت آب در بفروئیه مخالفت نموده است؛

فلاح در این زمینه و در پاسخ به سؤال خبرنگار پایگاه خبری بفروئیه گفت؛ در موضوع آب از آقای عسکری مقدم مسئول شرکت آب و فاضلاب روستایی دعوت نمودیم و درخواستی برای راه اندازی دو ایستگاه آب در شهر بفروئیه مطرح کردیم و حتی حاضر شدیم مکانی نیز برای احداث این دو ایستگاه ایجاد نماییم، ولی آقای عسکری مقدم گفتند کیفیت آب‌لوله‌کشی بفروئیه مناسب است و نیازی به احداث ایستگاه برداشت آب در بفروئیه نمی‌باشد.

فلاح؛ از نماینده مجلس گلایه داریم!!!

فلاح در پاسخ به سؤال خبرنگار سایت خبری میبد خبر گفت؛

با اینکه ما در آستانه انتخابات هستیم و بفروئیه جز یکی از محله‌های می‌باشد که بیشترین آرا را دارد اما با این‌ حال ما فعالیتی از نماینده مجلس (در حوزه همکاری با مسئولین شهر بفروئیه) در این مدت ندیده‌ایم.

فلاح؛ چندین مرتبه با نماینده تماس گرفتم ایشان حتی به تماس‌های من هم پاسخ ندادند.

فلاح؛ بنده به‌عنوان یک شهردار جوان انتظار داشتم حداقل برای یک‌بار نماینده برای بررسی وضعیت شهر با من تماس بگیرند و یا حداقل گزارشی از فعالیتم بخواهند اما تاکنون چنین اتفاقی نیفتاده است.

در پایان نیز به مناسبت روز خبرنگار شهردار بفروئیه از خبرنگاران حاضر در نشست تجلیل نمودند.

تصاویر؛


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات