سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۹
 |  10/ فروردین/ 1398 - 3:29
  |   نظرات: بدون نظر
84 بازدید
‌معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار:

احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند هستند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد؛ احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف و قانونمند در جامعه هستند.


به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ نشست مشترک دبیران احزاب استان با “احمد ترحمی” معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و “سیدمهدی طلایی مقدم” مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری در سالن شهید موحد‌ین استانداری برگزار شد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در این نشست ضمن پاسخگویی به سوالات مطرح شده از سوی دبیران احزاب استان، محورهای اساسی حوزه سیاسی در ارتباط با ا‌حزاب استان را مطرح و بیان کرد: احزاب مصداق بارز فعالیت سیاسی شفاف ‌و قانونمند در جامعه هستند و برنامه‌های ما نیز در حوزه سیاسی استان کارآمدی، شفافیت و پاسخگویی است.
“احمد تر‌حمی” ‌ادامه داد: نشست با فعالین تشکل‌های سیاسی و احزاب قانونی لذت بخش است زیرا با افرادی سر و کار داریم که دارای شناسنامه، مرامنامه و برنامه هستند؛ براساس خرد جمعی و عقلانیت گروهی تصمیم گیری می کنند و در عین اینکه مطالبه‌گر هستند پاسخگو نیز می باشند.
وی افزود: اعتقاد داریم فعالیت حز‌بی یک ارزش و مزیت است و با تاکید بر اشتراکات احزاب و پرهیز از پرداختن به اختلافات، پیشنهاد برگزاری و اجرای برنامه‌های آموزشی مشترک در محل خانه احزاب را داریم.
‌ترحمی در پایان سخنان خود از احزاب و تشکل های سیاسی خواست به موضوعات و آسیب های اجتماعی نیز ورود کنند و در این حوزه مطالبه گر باشند.
مديركل دفتر امور سياسی، انتخابات و تقسيمات كشوری استانداری نیز در این نشست از حضور دبيران احزاب استان در این جلسه تقدير و تشكر کرد و گفت: نقش احزاب و جايگاه آنها برا‌ی همگان روشن است و همه بدان واقف هستيم.
“‌سیدمهدی طلای مقدم” ‌ادامه داد: گفت ‌و گوها احتلافات را از بين می برد و اگر در موضوعات مختلف دیدگاه های خود را بيان نكنيم و پاسخ را نشنويم باعث تشديد اختلاف و در نهايت دشمنی خواهد شد و از احزاب استان اين درخواست را داريم با رويكرد جديدی که در استان به وجود آمده، بيائيم گله ها را باز‌گو و گفت و گو كنيم و مسلما بازخورد اين گفتگوها تفاهم، همد‌لی و صمیمیت است.
گفتنی است در ابتدای این نشست دبيران احزاب استان ضمن معرفی تشکل های سیاسی که در آن فعالیت دارند، مسائل، مشكلات و تنگناها‌ی پيش رو را مطرح و در ارتباط با موضوعات مختلف سياسی، اجتماعی، ‌فرهنگی و اقتصادی کشور و استان مطالب خود را بيان کردند.

منبع؛ اداره کل روابط عمومی استانداری یزد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات