جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰
 |  19/ تیر/ 1399 - 1:19
  |   نظرات: بدون نظر
157 بازدید

آقای رئیس، آقای شهردار، تیر از نیمه گذشت !!!

عملکرد شهرداری و شورای شهر بفروئیه چه زمان شفاف‌تر خواهد شد؟؟

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ از ابتدا آغاز سال ۱۳۹۹ درخواست‌های متعددی در راستای افزایش شفافیت از سوی شهروندان بفروئیه در فضای مجازی و حقیقی در خصوص ارائه گزارش عملکرد شش‌ماهه شهرداری بر طبق ماده ۷۱ قانون شهرداری‌ها مطرح گردید.

پایگاه خبری بفرو، در راستای رسالت خبری خود در مصاحبه‌های جداگانه‌ای با ریاست شورای شهر و شهردار بفروئیه خواستار پاسخگویی در خصوص این خواسته بر حق مردم شد.

جمال احمدی، رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه، عدم انتشار گزارش عملکرد در زمان تعیین‌شده را به دلیل مشکلات به وجود آمده درزمینهٔ مبارزه با گسترش بیماری کرونا بیان نمود و پایان خردادماه را زمان انتشار گزارش اعلام نمودند.

محسن فلاح شهردار بفروئیه نیز در مصاحبه جداگانه با پایگاه خبری بفرو، ضمن بیان اینکه در زمان تحویل شهرداری بفروئیه، این شهرداری را با حساب‌های بسته تحویل گرفته است و تمام حسابرسی سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در دوران مسئولیت ایشان صورت پذیرفته، اعلام آمادگی نمود، گزارش عملکرد شش‌ماهه شهرداری را تا اواخر خرداد یا اوایل تیرماه منتشر نماید.

متأسفانه باوجود پیگیری مجدد پایگاه خبری بفرو از شهردار و رئیس شورای شهر و همچنین گذشت بیش از نیمی از ماه تیر هنوز گزارش رسمی، در خصوص عملکرد شهرداری در شش‌ماهه دوم سال ۱۳۹۸ منتشر نگردیده است.

حال با توجه به مشکلات و حواشی پیش‌آمده از سوی شورای شهر و شهرداری بفروئیه در خصوص عدم ارائه تعرفه عوارض شهرداری در سال ۱۳۹۹ در زمان مقرر و همچنین واگذاری معدن شن و ماسه ولیعصر (عج)، باید دید چه زمان شفافیت و اطلاع‌رسانی به موقع سرلوحه مسئولین بفروئیه قرار خواهد گرفت.

لازم به ذکر است، بر طبق ماده ۷۱ قانون شهرداری‌ها، شهرداری مکلف است هر شش ماه یک‌بار منتهی تا پانزدهم ماه بعد صورت جامعی از درآمد و هزینه شهرداری را که به تصویب انجمن شهر رسیده و همچنین آمار کلیه عملیات انجام‌شده از قبیل خیابان‌سازی و ساختمان عمارات و سایر امور اجتماعی و بهداشتی و امثال آن را برای اطلاع عموم تهیه و منتشر نماید.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات