جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۱
 |  13/ آبان/ 1394 - 6:28
  |   نظرات: بدون نظر
304 بازدید

پیام شهردار بفروئیه به مناسبت ۱۳ آبان

شهردار بفروئیه طی پیامی 13 آبان را به مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی بویژه مردم بفروئیه تبریک گفت.

متن پیام:

در سال 1358، دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در تهران سیزدهم آبان ماه را در بلندای تاریخ به نماد مبارزه با استکبار و استعمار تبدیل کردند و برگ زرینی بر تاریخ مبارزات پیشگامانه خویش افزودند.
يوم الله سيزده آبان ، يکي از روزهاي خاطره‌انگيز و غرور آفرين تاريخ انقلاب اسلامي است. اهميت اين روز بزرگ تاريخي از آن جهت است که روح استکبار ستيزي را در کالبد ملت‌هاي جهان زنده مي‌کند و براي ملت سربلند ايران نيز ، روز تجلي «وحدت ملي» است.

‌ يوم الله سيزده آبان ، روز تقابل حقيقت با خصلت‌هاي ناپسند قدرت طلبان، روز مبارزه با زشتي‌ها و روز صدور پيام انقلاب اسلامي به مظلومان و ستمديدگان جهان است. امروز به بركت انقلاب اسلامي و رهنمودهاي حضرت امام خميني (ره) و زعامت مقام معظم رهبري حضرت آيه ا… العظمي امام خامنه اي (مدظله العالي) روحيه ي استكبار ستيزي از مرزهاي ايران فراتر رفته و همه ملت هاي عدالت خواه ، حق طلب و آزاده را فرا گرفته است.
اينجانب به نوبه خود 13 آبان را به حماسه سازان این روز و مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی علی الخصوص مردم ولایتمدار و شهید پرور بفروئیه تبریک می گویم و امیدوارم آینده سازان کشور همیشه در همه عرصه های ملی و بین المللی موفق و مایه سربلندی باشند.

اباذر غفوری

شهردار بفروئیه


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات