جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۹
 |  3/ خرداد/ 1393 - 7:13
  |   نظرات: بدون نظر
366 بازدید

پیام تشکر عباسعلی شفیعی در همایش خانوادگی بچه های فیض و توحید

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بفرونیوز ، همایش خانوادگی بچه های فیض و راهنمایی توحید همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهربا حضور خانواده های معزز شهدا، جمعه دوم خرداد ماه 1393 در محل تالار شهیدمطهری دانشکده علوم قزآنی بفروئیه برگزار گردید. در این همایش باشکوه پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید و خیر مقدم توسط ریاست محترم دانشکده کلیپ هایی جالب و دیدنی از شهدای بفروئیه به نمایش گذاشته شد و در ادامه مراسم نیز سرهنگ پاسدار سعید ملک ثابت به بیان خاطراتی از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

لازم به توضیح است که به همت بچه های فیض و توحید چند سالی است اینگونه همایشها به مناسبت های مختلف برگزار می شود و امسال هم به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر این برنامه با محوریت شهدای گرانقدر بفروئیه اجرا گردید. در پایان همایش بچه های فیض و توحید پیامی از سوی آقای عباسعلی شفیعی خطاب به حاضران در جلسه صادر گردید. متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، مسئولین محترم شهر بفروئیه، ائمه محترم جماعات، مدایران و معلمان و خدمتگزاران در عرصه تعلیم و تربیت، خانواده های عزیز بچه های فیض و توحید و همه کسانی که با حضور پرشور خود بر شکوه و عظمت مجلس ما افزودید، از حضور سبز شما تشکر می کنم. بدون تردید پرداختن به مقوله فرهنگ، ایثار و شهادت آن هم درسالی که بنام فرهنگ و اقتصاد نامگذاری شده است از اهمیت ویژه ای برخوردار است. خدا را سپاسگزاریم که در این سال، همایش بچه های فیض و توحید با نام و یاد شهدا گره خورده و توانستیم لحظاتی را با شهدا سپری نموده و با آنها همراه شویم.

از ریاست محترم دانشکده علوم قرآنی، فرماندهی محترم سپاه ناحیه میبد و فرمانده محترم پایگاه شهید چمران بفروئیه، فرماندهی محترم کلانتری 11 و همه دوستانی که به انحاء مختلف در برگزاری هرچه بهتر این مراسم ما را یاری نمودند تشکر می کنم. توفیق روز افزون همه ی شما عزیزان را در تمام مراحل عرصه های زندگی از خداوند منان مسئلت دارم.

والسلام

عباسعلی شفیعی

2 خردادماه 1393

عکس از ابوالفضل برزگر بفروئی :

IMG_0231 copy IMG_0232 copy IMG_0237 copy IMG_0239 copy IMG_0242 copy IMG_0254 copy IMG_0255 copy IMG_0261 copy IMG_0273 copy


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات