پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۱
 |  14/ آبان/ 1397 - 4:19
  |   نظرات: بدون نظر
235 بازدید
بخشدار بفروئیه خبر داد؛

پایان اختلافات اعضای شورای شهر طی چند روز آینده

اسماعیلی بخشدار بفروئیه؛ اختلافات بین برخی از اعضای شورای شهر بفروئیه، اختلاف سلیقه می‌باشد، در چند روز آینده پیگیر حل اختلافات خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ اسماعیلی بخشدار بفروئیه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری بفرو در مورد اختلافات به وجود آمده بین اعضای شورای شهر بیان داشت؛

ضمن تقدیر و تشکر از مردم شهر بفروئیه که انصافاً جز منحصربه‌فرد ترین مردم هستند و نسبت به آینده و سرنوشت خود نگران می‌باشند و مسائل را دنبال می‌کنند، باید بگویم در چند مدت اخیر شاهد برخی اختلاف‌ سلیقه بین برخی از اعضای شورای شهر بوده‌ایم، که برخی از این اختلافات به فعالیت و عملکرد شهردار باز می‌گردد، که برخی از اعضا معتقد بر آن هستند که تمامی فعالیت‌های که شهردار قصد انجام دادن آن را دارد باید از مسیر شورا عبور نمایند، که ما در جلساتی که با شهردار داشته‌ایم این موارد را بررسی نمودیم و در راستای حل این اختلاف به وجود آمده اقدامات و جلسات لازم تشکیل گردیده و تصمیم بر آن شد جز در برخی مسائل که آن‌هم به‌صورت اندک و موردی و بر اساس قانونی می‌باشد تمامی فعالیت‌های که شهرداری قصد انجام آن را دارد از مسیر شورا تصمیم‌گیری گردد و مراحل خود را طی نماید.

اسماعیلی در ادامه بیان داشت؛ از دید ما اختلافات به موجود آمده در شورای شهر نشأت گرفته از دلسوزی اعضای شورای شهر برای مردم  و همچنین نشأت گرفته از پیگیری منافع مردم می‌باشد !!!

اسماعیلی اشاره نمود؛ در شورا باید هر فرد مسئولیتی بر عهده گیرد و مردم در آن بخش از این به بعد بجای مراجعه به رئیس شورا و سایر اعضا به مسئول هر بخش مراجعه نما‌یند، برای مثال در بخش فرهنگی فردی که مسئولیت این بخش را در شورا بر عهده دارد مرجع پاسخگویی به‌تمامی مسائل فرهنگی شهر در حوزه شورای شهر خواهد بود.

اسماعیلی در پایان اشاره نمود؛ در چند روز آینده جلساتی با اعضای شورای شهر و شهردار در راستای پایان دادن به اختلافات برگزار خواهیم نمود که نتیجه و صورت‌جلسه این جلسات نیز جهت انتشار به شما (پایگاه خبری بفرو) تحویل خواهیم نمود تا مردم از مسائل مطلع گردند.

اسماعیلی در پاسخ به سؤالی در  باب انتقاد مردم و برخی از فعالان شهر بفروئیه از وی و دیگر مسئولین گفت؛ من همیشه از انتقاد مردم خوشحال می‌شوم چون می‌دانم تمامی این انتقادات از روی دلسوزی برای پیشرفت و پیشبرد اهداف شهر بفروئیه می‌باشد.

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات