جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۳
 |  2/ آذر/ 1398 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
223 بازدید
در حاشیه؛

واکنش ها به برگزاری یادواره شهدا در بفروئیه ادامه دارد

انتقاد نیروهای انقلابی و بسیجی شهر بفروئیه نسبت به برگزاری یادواره شهدا در ساعت اداری همچنان ادامه دارد / مسئولین، یادواره شهدا را سیاسی نکنند!!

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ به مناسبت هفته بسیج، مراسم یادواره شهدا در شهر بفروئیه همانند سالیان گذشته برگزار خواهد شد.

این مراسم از آنجا که بَنا به پیشنهاد یکی از دستگاه‌های اجرایی در ساعت اداری برگزار می‌گردد، حاشیه‌های زیادی را ایجاد نموده است.

پیگیری‌های خبرنگار پایگاه خبری بفرو در مصاحبه با شهردار بفروئیه در خصوص دلیل برگزاری این یادواره در ساعت اداری منتج به این نتیجه شد که یکی از دلایل این‌گونه برنامه‌ریزی حضور سخنران و مداح در این ساعت بوده است و دلیل دوم شهردار بفروئیه نیز اینگونه بیان شد که مسئولین بتوانند در مراسم حضور یابند!!!

شهردار بفروئیه افزود؛ سعی داریم در زمان برگزاری مراسم تعدادی از کلاس‌ دبیرستان‌های شهر بفروئیه را تعطیل و دانش آموزان را جهت شرکت در مراسم بیاوریم.

حالا با توجه به نزدیکی به زمان ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی گویی زمان‌بندی این یادواره به گونه‌ای تنظیم گردیده است که برخی از جریانات خاص سیاسی بتوانند با حضور در این یادواره فعالیت خود را برای شرکت در انتخابات شروع نمایند، جای سوال است، که در زمان شرکت مسئولین در این مراسم وضعیت مراجعین به این دستگاه چگونه می‌شود؟؟

مسئولین شهر بفروئیه و ستاد برگزاری یادواره شهدای گویی خواسته و یا ناخواسته دست به اقدامی زده‌اند که مردم تضییع حق‌الناس را به پای مراسم شهدا بگذارند.

حالا باید دید آیا مسئولین ستاد برگزاری یادواره شهدای بفروئیه در زمان برگزاری مراسم تجدیدنظر می‌نمایند یا جریان خاص سیاسی می‌تواند از یادواره‌ی شهدای بفروئیه بهره سیاسی ببرد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات