چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۲
 |  29/ خرداد/ 1400 - 9:43
  |   نظرات: بدون نظر
47 بازدید
#انتخابات ؛

مشارکت بیش از ۵۸ درصد میبدی‌ها در انتخابات ۱۴۰۰

حسین فلاح رئیس هیئت اجرایی انتخابات شهرستان در پیامی ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات و تجلیل از تلاش برگزارکننده انتخابات، عوامل برگزارکننده انتخابات در شهرستان میبد را به مرخصی تشویقی فرستاد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ متن پیام حسین فلاح فرماندار میبد به شرح ذیل می‌باشد؛

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درحالی‌که جامعه به دلیل شرایط سخت معیشتی و اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی و القاء یاس و ناامیدی در میان ملت، به سمت ریشه‌دار شدن مشکلات و عمیق‌تر شدن بی‌اعتمادی به‌نظام و مسئولین پیش می‌رفت؛ مردم فهیم ما با حضور گسترده پای صندوق‌های رأی، یک‌بار دیگر بر همه رؤیاهای غبارآلود دشمنان قسم‌خورده نظام و ملت خط بطلان کشیدند.

این بود که همه آمدند تا با انتخاب اصلح و مشارکت در تعیین سرنوشت کشورشان، خون تازه‌ای در رگ‌های جامعه جاری شود و امید در دل‌ها جوانه زند و ملت و کشور در مسیر توسعه و آبادانی و رهایی از فقر و محرومیت جلو رود.

بنابراین مشارکت بالای ۵۸ درصدی مردم شریف شهرستان میبد در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا حقیقتاً ارزشمند بود.

امیدوارم که شورای جدید با ترکیب مطلوب و شناخت اولویت‌ها، گام‌های بزرگی را در توسعه و آبادانی شهر و روستا بردارند.

این‌جانب لازم می‌دانم از نگاه کلان حضرت آیت‌الله اعرافی به انتخابات و مشارکت حداکثری و دغدغه‌ای که نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی داشتند کمال قدردانی را داشته باشم.

همچنین از زحمات همه عوامل اجرایی، انتظامی، امنیتی اطلاعاتی و سپاه و بسیج، قضایی، نظارت و بازرسی، کمیته پشتیبانی و تدارکات، هیئت نظارت شوراها و شورای نگهبان، اصحاب رسانه و مطبوعات و ادارات تشکر می‌کنم و با توجه به تلاش فشرده برگزارکنندگان انتخابات در ۲۸ خرداد، روز شنبه ۲۹ خرداد به‌عنوان مرخصی تشویقی به آن‌ها لحاظ می‌شود.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات