جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۱۷
 |  24/ دی/ 1397 - 5:51
  |   نظرات: بدون نظر
116 بازدید
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مسئولان با مردم صادقانه سخن بگویند

مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید با مردم صادق باشند و در سخنرانی‌های خود با مردم مستند، صادقانه و بر اساس واقعیت صحبت کنند.


به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ به نقل از یزد رسا حجت الاسلام سیدمحمدشریف حسینی‌کوهستانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با اشاره به  تقارن ایام فاطمیه وچهلمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: باید در تدوین برنامه‌های دهه فجر امسال محتوای عمیق لحاظ شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از برگزاری همایش فخر چهلم خبر داد و افزود: محورهای اصلی این همایش موضوعاتی نظیر«تطبیق سیره مقام معظم رهبری با امام راحل» و «نقش ولایت فقیه در مدیریت بحران‌های کشور» است.

حسینی کوهستانی در ادامه به بیان برنامه های این سازمان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب پرداخت و ابراز داشت: برگزاری مسابقه نقاشی نسل نو ویژه دانش‌آموزان دبستانی با موضوع ایران سربلند،اجرای برنامه ارباب امانت ویژه خدمت رسانی کارکنان دولت در یزد،اعزام سخنران به مناطق مختلف استان تحت عنوان سفیران انقلاب، برگزاری سلسله نشست‌های گفتمان دینی و انقلابی، آماده کردن محتوا برای مبغلین، برگزاری همایش بزرگ بانوان و برگزاری همایش طلایه داران فاطمی شاخص ترین برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی در بخش دیگری از سخنانش در پاسخ به انتقاد برخی افراد از اختصاص بودجه دولتی به حوزه های علمیه گفت:  این بودجه ها تنها برای مباحث عمرانی و ساخت و سازها حوزه های علمیه اختصاص یافته اما در خصوص هزینه‌های طلاب باید گفت: در حال حاضر 95 درصد هزینه‌های طلاب توسط خیرین تأمین می‌شود.

حسینی کوهستانی از کاهش 30 درصدی بودجه سازمان تبلیغات اسلامی در بودجه سال آینده خبر داد و ابراز داشت: با این وجود این سازمان در راستای تبیین بیش از پیش اهداف انقلاب اسلامی تدوین برنامه‌های فرهنگی را از ضرورت ها دانسته و در دستور کار خود قرار داده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه دستگاه های مختلفی متولی اقدامات فرهنگی هستند اظهار داشت: متأسفانه برخی موازی کاری در حوزه فرهنگی تأثیر اقدامات موثر در این حوزه را خنثی می‌کند.

حسینی کوهستانی در پایان تاکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی باید با مردم صادق باشند و در سخنرانی‌های خود با مردم مستند، صادقانه و بر اساس واقعیت صحبت کنند.



این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات