شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۸
 |  9/ آبان/ 1394 - 8:32
  |   نظرات: بدون نظر
290 بازدید

مردم میبد در تشیع شهدای گمنام حماسه‌آفرین خواهند بود

فرماندارمیبد در جلسه هماهنگی تشیع و خاک‌سپاری 3 شهید گمنام در این شهرستان بر تشیع هرچه باشکوه‌تر پیکر مطهر این سه شهید دوران 8 سال دفاع مقدس تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو، حسین فلاح عزت و سرافرازی ملت ایران را مرهون خون پاک شهدا در 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: ایثار و ازجان‌گذشتگی جوانان ما در دفاع مقدس امروز الگویی برای همه آزادی خواهان جهان شده است.

فلاح بابیان اینکه با تفحص پیکر شهدا در مناطق عملیاتی هرساله جای‌جای کشورمان با عطر شهدا پر می‌شود گفت قطعاً تشیع و خاک‌سپاری شهدای گمنام مسیر اسلام و انقلاب و شهدا را در ذهن و فکر نسل امروز تبین می‌کند تا از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا فاصله نگیریم.

فرماندارمیبد با تأکید بر حضور اقشار مختلف مردم در تشیع و خاک‌سپاری شهدای گمنام گفت: مردم شهیدپرور و همیشه درصحنه شهرستان میبد مانند همیشه با حضور گسترده خود حماسه کم‌نظیری را در تشیع شهدای گمنام خلق خواهند کرد.

وی بر نظارت و کنترل و برقراری امنیت مراسم از سوی دستگاه‌های نظامی و انتظامی تأکید کرد و گفت: مسئولین و بسیج و سپاه مراسم‌های مختلفی را در شهرستان تدارک دیده‌اند که وداع با شهدا و معراج شهدا ازجمله این برنامه‌هاست که از اقشار مختلف مردم دعوت می‌شود در این مراسم‌ها هم شرکت کنند.

فلاح گفت: روابط عمومی فرمانداری و گروهی از عکاسان و فیلم‌برداران به‌طورجدی روز دوشنبه برای تهیه و مستندسازی این مراسم باشکوه تشیع شهدای گمنام اقدام خواهند کرد تا جلوه‌هایی از حضور باشکوه و حماسی مردم در تشیع پیکر شهدای گمنام را به تصویر بکشند.

مراسم تشییع و تدفین سه شهید گمنام ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۱۱ آبان از محل سپاه قدیم میبد به‌طرف پارک بهاران انجام می شود.

همچنین قرار شد گردان امام حسین (ع) میبد نسبت به برگزاری مراسم وداع با شهیدان یکشنبه شب 10 آبان ماه در محل مصلی آیت‌الله اعرافی (ره) برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.

مراسم ختم این شهدای والامقام نیز ساعت ۸ الی ۱۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴ آبان در محل رضویه فیروزآباد برگزار خواهد شد.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد افزود: این شهدا، دو شهید 18 ساله و یک شهید 24 ساله هستند که در عملیات والفجر در منطقه فکه، خیبر و در جزیره مجنون و عملیات بدر و در شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
شهرستان میبد پیش‌ازاین میزبان 8 شهید به خون خفته و گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس بود که با ورود این سه آلاله پرپرشده، تعداد آن‌ها به 11 شهید گمنام افزایش می‌یابد.

منبع روابط عمومی فرمانداری شهرستان میبد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات