جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۴۱
 |  29/ تیر/ 1393 - 2:52
  |   نظرات: بدون نظر
302 بازدید

روز قدس جهان یکپارچه فریاد علیه جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی در غزه گفت: روز قدس جهان یکپارچه فریاد علیه جنایات رژیم صهیونیستی خواهد بود.

محمد نبی حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان نشست دبیران این حزب خاطر نشان کرد: شمار شهدای غزه از 320 نفر فراتر رفته، رژیم صهیونیستی بیش از 26 نقطه غزه را با بمب و موشک از هوا، دریا و زمین به ویرانه تبدیل کرده است. هزاران کودک، زن ، پیرمردان و پیرزنانی را به خاک و خون کشیده است. صدای آزادیخواهان و فعالان حقوق بشر از نقاط مختلف جهان بر سر جنایتکاران اشغالگر قدس بلند است اما همچنان رژیم صهیونیستی به جنایات خود ادامه می‌دهد.

 

حبیبی با اشاره به شمار مجروحین بیان داشت: دولت مصر لازم است که گذرگاه رفح را برای انتقال و مداوای مجروحین باز کند و مرحمی روی زخم مظلومین فلسطینی بگذارد.

 

وی با تقبیح و محکوم کردن حمایت آمریکا و اروپا از جنایات اسرائیل اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در آستانه روزجهانی قدس گور خود را در افکارعمومی جهان کنده است. متأسفانه آمریکا و اروپا همچنان از جنایات رژیم اشغالگر قدس حمایت می‌کند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: امسال روز قدس در ایران حال و هوایی دیگر دارد و مردم با انگیزه بیشتری در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

 

وی با اشاره به لیالی قدر و شرکت مردم در مساجد و تکایا گفت: شبهای احیا نورانی‌ترین شبهای ملت ایران است. ملت ایران با دعا و مناجات بدرگاه الهی نجات ملتهای مسلمان را از بند طاغوت های زمانه درخواست کردند. مردم ایران برای کودکان بی پناه و زنان و سالخوردگان غزه که زیر بمب‌ها و موشکهای رژیم صهیونیستی مظلومان جان دادند، گریستند و از خداوند بزرگ فرج مصلح جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) را مسئلت کردند.

 

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد تمدید مدت مذاکرات ایران و1+5 تصریح کرد: طی 6 ماه گذشته دولتهای 1+5 فقط وقت‌گذرانی کردند. ایران به تعهدات خود در ژنو عمل کرد اما آنها نقض عهد و پیمان کردند و به توافقات خود که بر چیدن بساط تحریم بی مهری به ملت ایران است، عمل نکردند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی گفت: من فکر نمی‌کنم چهار ماه دیگر هم اتفاقی بیفتد. 1+5 باید در برابر خواست ملت ایران زانو بزند و تسلیم شود.

 

وی با تشکر از تلاش‌های تیم مذاکره کننده ایرانی گفت: ما همچنان حمایت خود را از دیپلماتهای مذاکره کننده ایران اعلام می‌کنیم. اطمینان داریم آنها در برابر زیاده‌خواهیهای غرب کوتاه نمی‌آیند. آنها امانت‌دار مطالبات برحق ملت ایران در مذاکرات هستند و این امانت را تا کنون هوشیارانه حفظ کرده‌اند و امیدواریم که بعدا هم حفظ خواهند کرد.

 

حبیبی در مورد آخرین تحولات عراق نیز گفت: در حالی که جهان اسلام متوجه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه است. تروریست‌های داعش و تکفیری از پشت به ملتهای سوریه و عراق خنجر زده‌اند و به تحریک دشمنان اسلام نسل‌کشی راه انداخته‌اند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی افزود: ما امیدواریم با شکل‌گیری دولت جدید عراق، ملت عراق با بسیج همگانی پاسخ کوبنده‌ای به تروریستها بدهند و ریشه آنها را از عراق و سوریه بکند.

 

حبیبی با تبریک به بشار اسد به مناسبت آغاز دور جدید ریاست جمهوری بیان داشت: بشار اسد با شجاعت و با تکیه بر مردم سالاری از سد بحران تروریسم عبور کرده است و اکنون مشغول پاکسازی نقاط آلوده است. ملت سوریه در کنار او پاسدار خط مقاومت است و توطئه‌های صهیونیستی نتوانست سوریه را از خط مقاومت خارج کند.

 

وی ادامه داد: امروز موشکهای مقاومت خواب راحت را از چشمان صهیونیستها گرفته است و نیمی از اشغالگران قدس را به پناهگاهها فرستاده است. این نشان می‌دهد که نبض مقاومت در منطقه درست می‌زند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی به اشاره به سالروز تاریخی قیام 30 تیر و فداکاریهای آیت الله کاشانی گفت: ملت ایران در نهضت ملی شدن نفت سیلی بزرگی به استکبار جهانی زدند اما ملی‌گراها با غفلت از این مأموریت تاریخی فرصت بزرگی را از ملت سلب کردند.

 

دبیر کل حزب موتلفه اسلامی در پایان افزود: رفتار سیاسی مصدق پس از 30 تیر تمام دستاوردهای قیام ملت را با بسترسازی یک کودتای ننگنین به باد فنا داد.

ما باید این تجربه گرانسنگ را حفظ کنیم که حفظ اسلام است که ما را در برابر دسایس بیگانه و استبداد داخلی تجهیز می‌کند و نباید امیدی به کسانی داشته باشیم که دل در گرو اسلام ندارند و می‌خواهند با به اصطلاح ملی‌گرایی به مقابله با بیگانگان برخیزند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات