جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۲
 |  4/ فروردین/ 1395 - 12:58
  |   نظرات: بدون نظر
519 بازدید

توزیع بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز 95 در یزد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد از توزیع بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی ویژه نوروز در یزد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری استان یزد اظهار داشت: بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی اعم از نقشه، بروشور، ویژه‌نامه، کاتالوگ و … ویژه سال 95 و آغاز جشنواره خوشامد به یزد توسط اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد تهیه شده و در ایام تعطیلات نوروز در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در آستانه سال خوشامد به یزد، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان یزد با چاپ بیش از یک میلیون اقلام تبلیغاتی از جمله نقشه گردشگری شهر یزد و شهرستان‌های استان و همچنین بروشورهای اطلاع‌رسانی، آماده خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی است.

دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان یزد افزود: اقلام تبلیغاتی ویژه سال خوشامد به یزد توسط این اداره کل و با همکاری برخی از ارگان‌های دولتی و همچنین بخش خصوصی تهیه و چاپ شده و در ستادهای اسکان، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و موزه‌های استان و شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: دیگر اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان نیز مانند شهرداری‌ها، نیروی انتظامی و جمعیت هلال احمر نیز نسبت به توزیع اقلام تبلیغاتی فرهنگی ویژه نوروز 95 در استان اقدام می‌کنند


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات