جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۳۵
 |  30/ اردیبهشت/ 1396 - 2:04
  |   نظرات: بدون نظر
276 بازدید
با صدور پیامی؛

تبریک فرمانده پایگاه بسیج بفروئیه به منتخبین شورای اسلامی شهر بفروئیه

مرتضی برزگر بفروئی با ارسال پیامی ضمن تشکر از مردم بفروئیه بابت حضور در انتخابات ریاست جمهوری  و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به منتخبین شورای اسلامی شهر بفروئیه تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ متن پیام به شرح زیر است:

 

بسمه تعالی

ضمن تقدیر و تشکر از حضور چشم گیر و گسترده مردم عزیز و ولایتمدار شهر بفروئیه که با شرکت گسترده خود در انتخابات 29 اردیبهشت ماه؛ به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و مشت محکمی به دهان بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی زدند، به نمایندگان منتخب مردم شریف بفروئیه صمیمانه تبریک و شاد باش عرض می نمایم.
امیدوارم که این عزیزان و بزگواران با توکل بر خداوند و با استطاعت از حضرت ولی عصر (عج) و توجه به ظرفیت های بفروئیه به ویژه تکیه بر استعدادهای جوانان و فرهیختگان آن، در راه پیشرفت و آبادانی شهر عزیزمان بیش از پیش تلاش کرده و در راه خدمت رسانی به مردم که به فرموده معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) ‘ولی نعمتان انقلابند’ از هیچ کوششی دریغ ننمایند.
در اینجا از همه عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و فرهنگیان عزیزی که تمام تلاش و همت خود را در برگزاری انتخابات سالم و بدون حاشیه در بفروئیه به کار بستند، صمیمانه تشکر می نمایم. بر خود لازم می دانم از دیگر کاندیدهای انتخابات شورای شهر و همچنین اهالی رسانه بفروئیه که در شور بخشیدن به انتخابات و افزایش مشارکت مردم تلاش نموده اند، دست مریزاد می گویم و برای یکایک این بزرگواران آرزوی توفیق و سربلندی دارم.

اینجانب ضمن تبریک مجدد به منتخبین شورای شهر بفروئیه، اعلام می دارم که حقیر و مجموعه بسیجیان عزیز بفروئیه در راستا توسعه و رشد بفروئیه و برای کاستن مشکلات مردم شهر در کنار شما حضرات محترم از هیچ‌گونه کوششی دریغ نخواهیم کرد.
پیروز و سربلند باشید.

مرتضی برزگر بفروئی
فرمانده پایگاه شهید چمران بفروئیه
سی ام اردیبهشت ماه یک هزار و سیصد و نود و شش

 


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات