چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹
 |  22/ خرداد/ 1400 - 8:41
  |   نظرات: بدون نظر
268 بازدید
#انتخابات

به قصد خدمت آمده‌ام

مجید برزگر بفروئی داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه: به قصد خدمت به مردم تا حد توان به صحنه انتخابات آمده‌ام.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در راستای تحقق یکی از وظایف رسانه مبنی بر آگاه‌سازی مردم نسبت به برنامه‌ها و اهداف داوطلبان انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، مجید برزگر بفروئی (کد نامزد:۲۱) در مصاحبه با پایگاه خبری بفروئیه و گروه تلگرامی مشکلات و چالش‌های بفروئیه به تشریح برنامه‌ها و اهداف انتخاباتی خود پرداختند:

۱- داوطلب گرامی لطفاً خود را به طور کامل معرفی نمایید:

مجید برزگر بفروئی هستم، متولد سال ۱۳۵۱، داوطلب ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بفروئیه با کد نامزدی ۲۱

۲- مهم‌ترین دلایل و انگیزه جنابعالی برای کاندیداتوری در انتخابات  ششمین دوره شورای شهر بفروئیه چیست؟

با هدف خدمت به شهرم در حد توان و تلاش برای رونق و توسعه پایدار شهر نوپای بفروئیه به میدان انتخابات آمده‌ام.

۳- سوابق مدیریتی، علمی، اجتماعی و سیاسی خود را بیان نموده و درصورتی‌که در حوزه مدیریت امور شهری دارای پیشینه هستند، سوابق خود را عنوان نمایید؟

بنده دارای تحصیلات لیسانس ادبیات عرب از دانشگاه تهران، فوق‌لیسانس برنامه‌ریزی درسی از پیام نور مرکز تهران می باشم و در حال حاضر شاغل آموزش‌وپرورش و انشا الله در شرف بازنشستگی هستم.

۴- وضعیت موجود شهر بفروئیه را چگونه ارزیابی می‌کنید، به نظر شما مهم‌ترین چالش و مشکل فعلی شهر بفروئیه چیست؟ راهبردها و راهکارهای پیشنهادی خود را جهت بهبود وضع موجود بیان نمایید؟

در حال حاضر مهم‌ترین مشکل شهر بفروئیه بی‌تفاوتی نخبگان شهری به آینده شهر می‌باشد.

۵- نظر خود را در مورد فعالیت و عملکرد شورای پنجم بیان نمایید (نقاط ضعف و قدرت)؟

در مورد شورای پنجم نظرم این است که در حد وسعشان کار کرده‌اند.

۶- نظر خود را در مورد عملکرد مجموعه شهرداری بفروئیه (شهردار و کارکنان شهرداری) بیان نمایید؟

مجموعه شهرداری بفروئیه نیز در حد توان خود کار می‌کنند.

۷- چند مورد از برنامه‌ها و اهداف شاخص خود را در صورت رأی آوری در انتخابات بیان نمایید (با فرض همراهی سایر اعضا با نظرات شما)؟

از اهداف شاخص این‌جانب بعد از ورود به شورای شهر ۱- توسعه فرهنگ شهرنشینی ۲- تعامل با نخبگان در جهت راهکارهای اساسی توسعه پایدار شهر ۳- ارتباط و مطالبه گری بیشتر با ادارات مرتبط با هدف رونق  شهر می‌باشد.

۸- راهکارهای خود را جهت جذب و ایجاد منابع مالی جدید در راستای رفع مشکلات شهری (اشتغال، مسکن جوانان، ساخت مراکز عام‌المنفعه و …) عنوان نمایید؟

جذب منابع جدید برای رفع مشکلات شهری نیاز به یک برنامه بلندمدت دارد که خروجی آن با توسعه پایدار، از طرق موارد زیر امکان‌پذیر خواهد بود؛

۱- توسعه و زیباسازی مکان‌های گردشگری، با راهکار رسیدگی و زیباسازی بافت قدیمی و سنتی شهر و دایر کردن خانه‌های غنی‌سازی شده با زندگی سالمندان

۲- مطالبه زمین جهت ساخت شهرک برای افراد جوان و ازدواج‌کرده با ارجحیت متأهلین معیل از مسئولین مربوطه

۳- راه‌اندازی بازارچه‌ها محلی و رونق این امر از سوی شهرداری و کسب درآمد از این طریق

۴- ایجاد سالن‌های ورزشی مانند والیبال ساحلی، فوتبال ساحلی و خانه تربیت‌بدنی و استفاده بهینه از این برنامه‌های جوان‌پسند و در نتیجه کسب درآمد برای شهرداری و زمینه‌سازی جهت استفاده پسران و دختران

۴- ایجاد کارگاه‌های صنایع‌دستی و آموزش آن به جوانان و تشویق ورود جوانان به این عرصه‌های هنری و همچنین استفاده از دیگر نظرات با ایجاد سامانه پیشنهادات و انتقادات شهرداری

۹- راهکارهای خود را جهت افزایش مشارکت مردم در تصمیم سازی، اجرا و نظارت بر امور جاری شهر بیان نمایید؟

برنامه اینجانب تشکیل جلسات دوره‌ای در محلات جهت مشارکت بیشتر مردم در امور شهری می‌باشد.

۱۰- تا چه اندازه پاسخ‌گویی به مردم و اصحاب رسانه در اولویت کاری شما قرار دارد و چه برنامه‌ای در راستای افزایش شفاف‌سازی و ارائه گزارش عملکرد شورای شهر دارید؟ در صورت رأی آوری نظر شما در خصوص برگزاری علنی جلسات شورای شهر چیست؟

بیشترین اولویت بنده کار در اتاق شیشه‌ای و شفاف‌سازی امور شهرداری خواهد بود و همچنین ارائه گزارش به مردم با برگزاری جلسات ماهانه در مساجد محلات

۱۱- محل تأمین منابع مالی تبلیغات خود در انتخابات را عنوان نمایید؟ در صورت تمایل در خصوص وضعیت اقتصادی خود توضیح دهید؟

اینجانب با اندک پس‌انداز کارمندی منابع مالی تبلیغات خود را تأمین می‌کنم و از لحاظ وضعیت اقتصادی نیز در حد عادی هستم و خیلی هم به تبلیغات پر زرق و برق اعتقادی ندارم.

۱۲- آیا قصد ائتلاف با سایر کاندیدا جهت شرکت در انتخابات را دارید (نام ائتلاف و اسامی اعضا را بیان نمایید) و یا به صورت مستقل در انتخابات شرکت نمودید؟

اینجانب داوطلب مستقل هستم و قصد ائتلاف ندارم.

۱۳- در پایان ضمن تشکر از شما بابت شرکت در مصاحبه درصورتی‌که با مردم سخنی دارید، بیان نمایید:

اینجانب به سهم خود و در حد وظیفه خود در شورای شهر با هدف پاسخ‌گویی به مردم به صحنه انتخابات آمده‌ام و به همه پاسخگو هستم چون یک امانت‌دار رأی مردم هستم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات