جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
 |  2/ مرداد/ 1399 - 8:29
  |   نظرات: بدون نظر
141 بازدید

انتقال مجوز ایستگاه اورژانس ۱۱۵ بفروئیه!!!

تلاش چندین ساله در آستانه بر باد رفتن / گلایه مردم از شورای شهر و شهرداری ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در چندین سال گذشته مردم بفروئیه همواره به دلیل فاصله طولانی ایستگاه اورژانس ۱۱۵ شهرستان میبد با شهر بفروئیه و تأخیر در ارائه خدمات، به شدت گلایه داشتند، پس از پیگیری‌های صورت گرفته مجوز تأسیس ایستگاه شماره ۳ اورژانس ۱۱۵ در میدان محبت بفروئیه اخذ گردید، متأسفانه با گذشت چندین ماه از صدور مجوز ایجاد ایستگاه، تاکنون زمینی از سوی شورای شهر بفروئیه و شهرداری به پروژه تخصیص داده نشده و شنیده‌ها حاکی از آن است در صورت عدم اختصاص زمین از سوی مسئولین شهر بفروئیه، با توجه به درخواست کمیته عمران شهیدیه احتمال انتقال مجوز ایجاد ایستگاه به شهیدیه وجود دارد.
لازم به ذکر است، در ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها آمده است، در خصوص تأسیس مؤسسات فرهنگی، بهداشتی و تعاونی، شهرداری می‌تواند با تصویب انجمن شهر (شورای شهر) از اراضی و ابنیه متعلق به خود با حفظ مالکیت به رایگان به‌منظور احداث ساختمان و استفاده در اختیار مؤسسات فوق الذکر قرار دهد.
حال با وجود تلاش‌های فراوان در راستای اخذ مجوز تأسیس ایستگاه، باید دید دلیل عدم توجه شورای شهر بفروئیه و شهرداری در خصوص تخصیص زمین چیست؟ آیا شورای شهر در فرصت باقی‌مانده موانع تأسیس سومین ایستگاه اورژانس را رفع می‌نماید؟
آیا پس از شاهکار بزرگ شورای شهر بفروئیه در عدم ارسال تعرفه عوارض سال ۱۳۹۹ در تاریخ معین و ضرر میلیاردی شهرداری، این خسارت‌ها به شهر ادامه خواهد داشت؟ آیا انتقال مجوز اورژانس ۱۱۵ آخرین کوتاهی شورای شهر در فرصت باقی‌مانده تا انتخابات خواهد بود؟


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات