پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۲
 |  24/ بهمن/ 1394 - 1:24
  |   نظرات: بدون نظر
348 بازدید

انتخابات نفس و روح تازه به کشور و نظام و ملت ایران است

حضور در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی ادای دین به اسلام و انقلاب و تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی و تجدید قوا برای نظام  است

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از میبد آدینه حجت الاسلام محمد اعرافی با بیان اینکه بعد از ۳۷ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شور و شعور مردم در راهپیمایی قابل ستایش بود افزود : مردم با وجود همه مشکلات ، در راهپیمایی حضور انقلابی داشتند .

خطیب جمعه موقت میبد تصریح کرد : مردم زیر پرچم اسلام و وحدت کلمه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال اوج عزت و اقتدار ایران اسلامی و خواری استکبار را به نمایش گذاشتند.

امام جمعه موقت میبد در بخش دیگر از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت : حضور در انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی ادای دین به اسلام و انقلاب و تزریق خون تازه در کالبد نظام جمهوری اسلامی و تجدید قوا برای نظام  است .

حجت الاسلام اعرافی با تاکید بر اینکه انتخابات یک نفس و روح تازه به کشور و نظام و ملت ایران است افزود : برای اینکه در مقبابل استکبار ابراز وجود کنیم و همچنان به مسیر رشد و پیشرفت خود ادامه دهیم باید تک تک ملت ایران که واجدالشرایط رای دادن هستند در انتخابات شرکت کنند.

وی با بیان اینکه دوربین های همه جهان حضور حماسی مردم در انتخابات و آراء ملت ایران را ثبت خواهند کرد افزود : برای اثبات اقتدار نظام اسلامی باید در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم .

امام جمعه موقت میبد به رعایت اصول و ضوابط تبلیغاتی در انتخابات گفت : کاندیداها نباید همدیگر را تخریب کنند و به مردم هم وعده های دروغ دهند .

حجت الاسلام اعرافی در بخش دیگر از سخنان خود به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع پرسنل نیروی هوایی پرداخت و گفت : باید در مقابل کسانی که در داخل نظام برای تضعیف ارکان نظام و مراجع قانونی و انقلابی حرف های غلط و نامناسب می زنند ایستاد .

وی با اظهار تاسف گفت : متاسفانه در داخل نظام کسانی مخالف تفکر انقلابی هستند که می خواهند با تشویش در میان مردم موجب ناامیدی و یاس در جامعه شوند .

خطیب جمعه موقت میبد با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت : راه مقابله با جنگ نرم دشمن حفظ و حراست از تفکر انقلابی گری و انقلابی در عمل ، رفتار و جهت گیری ها و ضوابط و قوانین از سوی همه گروهها و جناح هاست .

امام جمعه موقت میبد در ادامه با قدردانی از نیروی انتظامی در دستگیری سارقین اخیر در میبد گفت : کسانی که موجب سلب آسایس و امنیت در شهرستان میبد شده بودند با تلاش شبانه روزی نیروی انتظامی دستگیر شدند .

حجت الاسلام اعرافی در ادامه سالروز تشکیل کمیته انقلاب اسلامی را گرامی داشت .

امام جمعه موقت میبد سالروز میلاد موفورالسرور قهرمان کربلا حضرت زینب سلام الله علیها را به همه زنان عالم تبریک گفت و افزود : رهبری نهضت خونین کربلا ، خطبه های غرا در مقابل یزیدیان که می خواستند نهضت عاشورا را تحریف کنند از ویژگی های با صلابت این بانوی کربلا بود .

وی افزود : یکی از ویژگی های حضرت زینب حفظ تعادل و ثبات روحی بود که با وجود تحمل مصیبت های فراوان و از دست دادن برادران و فرزندان و یارانش محکم و استوار توانست به رسالت خود ادامه دهد .

امام جمعه موقت میبد سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام راحل مبنی بر ارتداد و اعدام سلمان رشدی مرتد و نویسنده آیات شیطانی را خاطرنشان کرد و گفت : امیدواریم این حکم که تزلزلی در جبهه کسانی که در مقابل اسلام می خواهند قد علم کنند از سوی مسلمانان اجرا شود .

خطیب جمعه موقت میبد ۲۹ بهمن سالروز قیام مردم تبریز را نیز گرامی داشت .


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات