سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳
 |  14/ مرداد/ 1393 - 9:48
  |   نظرات: بدون نظر
367 بازدید

اعدام اسرای فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست

یک نماینده مجلس فلسطین تأکید کرد، ارتش رژیم صهیونیستی برخی از شهروندان غزه را که پس از تهاجم به این منطقه به اسارت گرفته بود، اعدام کرده است.

“مرکز اطلاع رسانی فلسطین”، “عیسی قراقع” گفت: نظامیان اشغالگر صهیونیست در زمان حمله به غزه 300 نفر از شهروندان غزه را به اسارت گرفته و آنها را در پادگانی خارج از مرزهای غزه محبوس کرده اند.

به گفته وی، ارتش صهیونیستی برخی از این افراد را که از نیروهای مقاومت هم نیستند و در هنگام اسارت دستشان را به علامت تسلیم بالا برده بودند، با شلیک مستقیم گلوله اعدام کرده است.

عیسی قراقع افزود: برخی از اسرای مجروح، مورد شکنجه و بازجویی قرار گرفته اند؛ همچنین تعدادی از آن ها به بیمارستان های رژیم صهیونیستی منتقل شده اند و برخی دیگر همچنان تحت بازجویی و شکنجه قرار دارند.

قراقع تاکید کرد: در میان همه کشتارهای هولناک صهیونیست ها در غزه، برخی از فلسطینی ها مفقود شده و سپس به طرز وحشیانه و انتقامجویانه ای به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده اند.

نماینده مجلس فلسطین خواستار اقدام فوری صلیب سرخ برای آگاهی از سرنوشت و شرایط محل اسارت شهروندان اهل غزه شد.

عیسی قراقع گفت: اسرای فلسطینی غزه در زندانهای رژیم صهیونیستی در جریان حمله این رژیم هیچ اطلاعی از وضعیت خانواده های خود در این منطقه ندارند؛ به صورتیکه شمار بسیاری از اعضای خانواده این اسرا در غزه به شهادت رسیدند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات