شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۳
 |  24/ خرداد/ 1394 - 9:01
  |   نظرات: بدون نظر
355 بازدید

اعتراض «خباززاده» به رویکرد دینی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری/ واکنش «مطهریان» به این موضوع

یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد روز گذشته با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

یکصد و نودمین جلسه شورای اسلامی شهر یزد روز گذشته با حاشیه‌هایی همراه بود که خواندن آن خالی از لطف نیست.

در ابتدای جلسه «محمد رضا ساده» با اشاره به طرح پایش سلامت برای بررسی وضعیت  کارکنان ادارات و سازمان‌های دولتی در کشور گفت: این طرح برای کارکنان شورای اسلامی شهر یزد اجرا شده است.

اعضای شورای اسلامی شهر چقدر اضافه وزن دارند؟!

«ساده» با بیان اینکه  میانگین سن کارکنان و اعضای شورای شهر یزد 43 سال است، اعلام کرد: 78 درصد از اعضا و کارکنان شورای شهر یزد اضافه وزن، 66 درصد  چربی بالا و 44 درصد دچار دیابت و یا در معرض دیابت هستند.
دکتر «شیرانی» از دانشگاه علوم پزشکی و مدیر مرکز دیابت  با اشاره به برگه آزمایش‌هایی که در اختیار کارکنان و اعضای شورای شهر یزد بود با اعلام کدهای مندرج بر روی آن‌ وضعیت جسمانی تعدادی از اعضا و کارکنان را تبیین کرد  و با اشاره به اینکه  اکثر اعضا دچار اضافه وزن هستند، به برخی از اعضای شورای شهر هشدار داد شما که توفیق خدمتگزاری به مردم را دارید از وضعیت جسمانی خوبی برخوردار نیستید.
یکی از اعضای شورای شهر که با تأخیر به جلسه آمده بود و دلیل قانع کننده‌ای نیز برای آن داشت از «شیرانی» خواست تا وضعیت جسمانی او را مجددا اعلام کند که شیرانی وضعیت او را خوب اعلام کرد و این عضو جوان شورای شهر گفت : چشم نخوریم خوبه!

 

اعتراض «خباززداه» به رویکرد فرهنگی مذهبی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد/ واکنش مطهریان به این موضوع

خباززاده رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان در این جلسه که از جای دیگری دلش پر بود مدیر سازمان فرهنگی ورزشی را مورد انتقاد قرار داد و این سارمان را متهم به مادی گرایی کرد.
در میان مطهریان عضو دیگر شورای شهر به سخنان خباززاده واکنش نشان داد و گفت: صبح امروز(شنبه) محمدحسین حسینی  جوان با استعداد دیار یزد که رکورددار روپایی کشور  است قصد شکست رکورد روپایی 30 کیلومتر  جهان را داشت که سازمان فرهنگی ورزشی به عنوان اسپانسر تنها این خواسته را داشته که این ورزشکار لباسی را به تن ‌کند که شعار «نماز آرامش بخش دل‌ها» بر روی آن نقش بسته است تا حرکتی در جهت ترویج نماز نیز صورت گیرد  که متاسفانه با فشار ورزش‌های همگانی مجبور به بیرون آوردن آن لباس شده و لباسی را پوشیده است که آرم ورزش‌های همگانی را دارد! و این جوان مجبور شد با تأخیر و با استرس کار خود را شروع کند.
مطهریان با کنایه گفت: تنها مشکل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری این است که با هیئت ورزش‌های همگانی هماهنگ نیست!
خباززاده در واکنش به سخنان مطهریان گفت: مدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد خلاف قانون عمل کرده و بحثی را مطرح کرده که مدنظر مربی این ورزشکار نبوده است!
شهردار یزد نیز در این جلسه حضور داشت و گزارشی از جلسه ای با حضور سید حسینی معاون عمرانی استانداری یزد و تشکیل کارگروه کشتارگاه های استان ارائه داد.
قرادارد شهرداری با نیروی انتظامی در زمینه اجراییات و برخورد با تخلفات ساختمانی نیز در این جلسه در بخش نامه‌های ارجاعی به شورا مورد بررسی قرار گرفت که با واکنش‌های متعددی همراه بود، برخی اعضای شورا نسبت به میزان مبلغ این قرارداد اعتراض داشتند و برخی برخورد با تخلفات ساختمانی را از وظایف نیروی انتظامی دانستند که این مورد دو بار رأی گیری شد ولی رأی نیارود و به کمیسیون مربوطه ارجاع داده شد.

 

رد درخواست روزنامه اصلاح طلب برای اسراف

یکی از نامه های ارجاعی به شورا مربوط به یکی از روزنامه‌های زنجیره ای اصلاح طلب بود که درخواست مبلغی برای چاپ پیام خوش آمد و خیر مقدم به وزیر ارشاد در سفر به یزد داشت که اعضای شورای شهر به آن رأی مثبت ندادند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات