سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۵
 |  21/ دی/ 1396 - 8:59
  |   نظرات: بدون نظر
140 بازدید

کلنگ احداث یک باب مدرسه خیری در شهر بفروئیه به زمین زده شد

آیین کلنگ زنی احداث مدرسه در شهر بفروئیه توسط خیر مدرسه‌ساز با حضور مسئولین شهرستان و شهر بفروئیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ محسن موحدی فرد مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان میبد درباره احداث این آموزشگاه خیری بیان داشت: این آموزشگاه ۱۲ کلاسه با زیربنای هزار و ششصد و هشتاد مترمربع و بااعتباری بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط خیر محترم سید مرتضی بفروئی ظرف مدت یک سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسین فلاح فرماندار شهرستان میبد در حاشیه این مراسم ضمن قدردانی از همت خیرین مدرسه‌ساز گفت: سعی و کوشش در امر مدرسه‌سازی یکی از ماندگارترین اعمال خیری است که به‌واسطه آن فرزندان ایران‌زمین به بالاترین جایگاه‌های علمی دنیا دست پیدا خواهند کرد.

وی با تأکید بر اینکه نقش عمده‌ای که خیرین مدرسه ساز در اعتلای علم ایفا می‌کنند، غیرقابل‌انکار است، بیان داشت: اگر خیرین نیک‌اندیش در امر ساخت مدرسه وارد میدان نمی‌شدند، آموزش‌وپرورش با مشکلات عدیده‌ای درزمینهٔ تأمین فضای آموزشی مواجه می‌شد و شرایط ایده آل امروز حاکم بر فضای مدارس نبود.

فلاح در پایان بابیان اینکه کار خیرین همچون نهالی است که هرچه از عمل آن می‌گذرد، برکات آن روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند، افزود: خیرین مدرسه‌ساز مهم‌ترین رکن توسعه زیرساخت علمی کشور هستند و با توجه به محدودیت منابع مالی دولت، استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز تنها گزینه برای گسترش فضاهای آموزشی می‌باشد.

تصاویر:

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات