پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶
 |  8/ اسفند/ 1394 - 5:37
  |   نظرات: بدون نظر
304 بازدید

پیام دکتر کمال دهقانی فیروزآبادی به مردم شریف حوزه انتخابیه شهرستان های تفت و میبد

رجاء واثق دارم که با استعانت از خدای بزرگ و با عنایت به موقعیت به وجود آمده در پسا برجام، برمشکلات و تنگناهای اقتصادی، معیشتی و اجتماعی موجود پیروز خواهیم شد.

سلام و درود بیکران به شما که در راستای تحقق همدلی و هم زبانی دولت و ملت، گام دوم را مدبرانه و با امید، استوارتر از قبل برداشتید و با لبیک به مقام عظمای ولایت، با حضور حداکثری خود و خلق حماسه ای دیگر در جهت اثبات جلوه های مردم سالاری دینی به جهانیان، شرایط را برای تحقق رونق اقتصادی مهیا ساخته و تصویری روشن از شکوفایی آینده ی شهر، استان و میهن عزیزمان ایران را به نمایش گذاشتید.
ضمن گرامیداشت ایام فاطمیه و یاد و خاطره شهدا و امام شهدا و با احترام وقدردانی از سایر نامزدهای محترم، اکنون که موفق به کسب اعتماد شما مردم عزیز شده ام، به خود می بالم و به عنوان نماینده منتخب حوزه انتخابیه تفت و میبد، با بینش  و مشی اعتدال، همکاری و همراهی تمام جریانات سیاسی را خواستارم. باشد که از فردا رقابت ها جای خود را به  رفاقت داده یکدل و هم زبان، بیش از پیش با یکدیگر مهربان باشیم.
رجاء واثق دارم که با استعانت از خدای بزرگ و با عنایت به موقعیت به وجود آمده در پسا برجام، برمشکلات و تنگناهای اقتصادی، معیشتی و اجتماعی موجود پیروز خواهیم شد.
بر خود لازم می دانم که از تمام اهالی تفت و میبد، از هر قشر و از هر گروه و با هر تفکر، به عنوان ولی نعمتان خود، صمیمانه سپاسگزاری نمایم و تا زمانی که به عنوان وکیل شما در مجلس شورای اسلامی فعالیت می کنم، خود را متعهد می دانم که جز در راه خدمتگزاری قدمی برندارم.
در پایان  از عزیزان بلند همت شورای نگهبان، استانداری یزد، فرمانداری های میبد و تفت و تمامی مسئولان محترمی که امنیت و آرامش برگزاری این انتخابات را تامین نموده و زمینه ساز حضور حداکثری مردم  گردیدند، صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌کنم.

همتم بدرقه ی راه کن ای طائر قدس
که درازاست ره مقصد و من نوسفرم
خدمتگزار و ارادتمند شما – کمال دهقانی فیروز آبادی
هشتم اسفند ۱۳۹۴

منبع:صدای میبد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات