جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۶
 |  24/ مرداد/ 1393 - 5:35
  |   نظرات: بدون نظر
304 بازدید

معاون وزیر اقتصاد در یزد:

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران گفت: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع بخش خصوصی توجه ویژه‌ای داشته باشند، بخش خصوصی است که می‌تواند مشکلات تولید کشور را حل کنند.

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیران اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، راه توسعه را حرکت از میانبرها و رسیدن به افق 1404 دانست و اظهار داشت: همانطوری که مدیریان ما در حال تلاش هستند، کشورهای منطقه هم این تلاش را دارند که آنها به این رتبه دست پیدا کنند.

احمد صادقی گلمکانی افزود: همانند دفاع مقدس که همه چیز ثبت و ضبط می شد قطعا تلاش‌ کسانی که در راستای این جنگ اقتصادی نابرابری که امریکا و هم پیمانانش بر ما تحمیل کردند، کار و تلاش می‌کنند، نام آنها هم ثبت و ضبط می‌شود.

 

تلاش مسئولان هرگز در برابر همراهی مردم با انقلاب شایسته نیست

وی با اظهار امیدواری برای توان خدمت به مردم بیان کرد: مردم ایران همیشه در صحنه هستند و به شایستگی همراه انقلاب بوده اند و هر چقدر هم برای آنها تلاش کنیم، باز هم برای خدمات بیشتر به آن ها باید تلاش کنیم.
صادقی گلمکانی گفت: استان یزد در راستای ارزش افزوده، معدن، صنایع دستی، نساجی و وجود بناهای تاریخی و مذهبی، جاذبه‌های طبیعی و زمینه‌های مناسب گردشگری، جو استان‌های برتر کشور شده است و بالاتر از آن این مردمی هستند که با سه ویژگی قنات، قنوت و قناعت ارزش والایی دارند.

 

آرامش حاکم بر فضای یزد، برطرف کننده بسیاری از مشکلات است

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران شرایط کنونی کشور را یک شرائط بسیار خاص دانست و تصریح کرد: در یزد یک فضای بسیار خوبی با همکاری و هماهنگی مدیران شایسته استان ایجاد شده است که این خود یک جز مزیت‌های استان یزد به حساب می‌آیند.

صادقی گلمکانی ادامه داد: این هماهنگی و وحدت می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند و این آرامش حاکم بر فضای یزد، برطرف کننده بسیاری از مشکلات است.

 

باید همه مدیران در جهت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تلاش کنند

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران عنوان کرد: همه ما اطلاع داریم که منابع کشور، یک منابع محدود است به ویژه در ارتباط با تملک دارایی‌ها، چندسالی است که مشکلات خاصی داریم و نمی‌توانیم تخصیص‌های صددرصد را بدهیم و به همین دلیل باید همه مدیران در جهت سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه همه مدیران باید در این زمینه فعالیت کنند اذعان داشت: فرمانداری ها و بخشداری ها و مدیران سایر دستگاه‌های اجرایی باید سرمایه‌گذاری را یک اصل بدانند تا با کمک هم بتوانند منابع جدید را وارد استان خود کنند.

 

شناخت دقیق فرصت‌های سرمایه‌گذاری اولویت‌ کار اداره امور اقتصادی و دارایی استان یزد

صادقی گلمکانی با بیان اینکه شناخت دقیق فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان و اولویت‌بندی آنها باید در دستور کار اداره امور اقتصادی و دارایی استان یزد قرار گیرد خاطرنشان کرد:امروز مدیرانی موفق هستند که جنب و جوش و تلاش بیشتری داشته باشند و با پیگیری‌های لازم، سهم بیشتری را برای سرمایه‌گذاری‌های خارجی و سرمایه‌گذاری‌های داخلی از آن خود کنند.

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران عنوان کرد: مسئله تیم اقتصادی استان نیز از مواردی است که مدیر جدید این دستگاه باید با کمک سایر کارکنان آن به پیش ببرند.

معاون توسعه مدیریت و امور پشتیبانی وزارت امور اقتصادی و دارایی ایران اضافه کرد: اگر مذاکرات حل نشد همه استان‌ها باید سیاست‌های اقتصادی خود را بر اساس سیاست‌های اقتصاد مقاومتی پیاده کنند.

 

اقدامی درخور ظرفیت گردشگری استان یزد انجام شود

گلمکانی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگریاستان یزد گفت: در این راستا باید همه مدیران با همکاری همدیگر، کار درخور این استان انجام دهند.

 

نوآوری و کارآفرینی؛ مهمترین مولفه تولید

وی با بیان اینکه باید در استان‌ها مسئلله نوآوری و کارآفرینی را به عنوان مهمترین مولفه تولید به پیش برد تأکید کرد: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به موضوع بخش خصوصی توجه ویژه‌ای داشته باشند، بخش خصوصی است که می‌تواند مشکلات تولید کشور را حل کنند.

صادقی گلمکانی با بیان اینکه حمایت از بخش خصوصی باید به عرصه عمل برسد اظهار داشت: نباید یک کارمندی با ندانم کاری سبب مشکل یک تولیدگر شود، کسانی که الان در تولید و صنعت کار می‌کنند، بسیار شرایط سخت و طاقت فرسایی دارند و باید شرایط برای فعالیت بهتر آن ها فراهم شود.

صادقی گلمکانی افزود: هر چه که ما در توان داریم باید برای این مردم بگذاریم، دیدیم که سال گذشته در حماسه سیاسی، مردم ایران چه کار بزرگی انجام دادند چراکه عمر خدمتی ما یک روزی به پایان می‌رسد اما آن چیزی که ما کارمندان می‌توانیم به عنوان توشه با خود به همراه داشته باشیم، همین خدمت به مردم است.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات