پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۵
 |  24/ تیر/ 1393 - 2:37
  |   نظرات: بدون نظر
245 بازدید

صهیونیست‌ها دشمن واحد امت اسلامی/ اعتراف آمریکا بر غیرقانونی بودن شهرک‌سازی صهیونیست‌ها

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: اکنون شرایط حماس و مردم غزه هرچند که در محاصره هستند و مشکلات زیادی دارند به لحاظ توان دفاعی و نظامی نسبت به گذشته بهتر است و در همین چند روزه در مقابله به مثل‌های صورت گرفته توسط گروه‌های مقاومت نشان دادند که توان مقابله با این رژیم را دارند.

“رمضان شریف” در گفتگو با خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تشدید حملات رژیم منحوس صهیونیستی به نوار غزه گفت: اصل درگیری رژیم جعلی صهیونیستی با فلسطینی‌ها یک مسئله با سابقه حداقل 65 ساله است و در طول این سال‌های متمادی استراتژی ثابت صهیونیست‌ها بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمین مادریشان و یهودی سازی اراضی اشغالی بوده است.

وی تصریح کرد: جالب است که در همه این ادوار گذشته مجامع بین‌المللی، کشورهای مستقل، اتحادیه عرب، شورای امنیت سازمان ملل و سازمان‌های مستقل حقوقی جهانی با این روند رژیم صهیونیستی مخالفت دارند و قطعنامه‌های متعددی توسط این مجامع مختلف حقوقی صادر شده است که همواره این قطعنامه‌ها توسط رژیم صهیونیستی به دلیل پشت‌گرمی به آمریکا و کشورهای غربی مورد بی‌اعتنایی قرار گرفته است.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس افزود: رژیم جعلی صهیونیستی همواره با استراتژی تفرقه‌افکنی بین مسلمانان و کشورهای عربی از کنار این قطعنامه‌ها به راحتی می‌گذرد و همچنان به تصرف سرزمین فلسطینی‌ها و کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد.

اعتراف آمریکایی‌ها به غیرقانونی بودن روند شهرک‌سازی

رمضان شریف در رابطه با با اظهار نظر رسمی نماینده وزیر امور خارجه آمریکا در باره شهرک سازی صهیونیست‌ها در فلسطین، گفت: آمریکایی‌ها علیرغم سفرهای مکرری که برای ایجاد صلح به سرزمین‌های اشغالی داشتند بعد از چندین دور مذاکره و گفتگو نماینده وزیر امورخارجه آمریکا که مامور پیگیری این موضوع بود حدود یک ماه پیش به صورت رسمی اعلام کرد که صهیونیست‌ها حاضر به ترک روند شهرک سازی علیرغم غیرقانونی بودن آن نیستند.

وی ادامه داد: رژیم منحوس صهیونیستی ساخت حدود 700 شهرک غیرقانونی در اراضی فلسطینی‌ها را در دستور کار خود قرار داده است که اغلب این شهرک‌ها با ویران کردن خانه‌های مردم ساخته می‌شود یا به گونه‌ای در حال ساخت وساز است که در مسیرها و معابری است که بخش‌های مختلف مردم فلسطین برای طی کردن آن از آن استفاده می‌کنند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس بیان داشت: صهیونیست‌ها همواره مردمانی را که از کشورهای مختلف در شهرک‌های خود ساکن می‌کنند به بهانه ایجاد امنیت آنها را مسلح کرده و به آن‌ها اختیار تام می‌دهند تا با فلسطینی‌ها به بدترین شکل برخورد کنند از همین رو گسترش این 700 شهرک که درحال توسعه و اسکان یهودیان است یکی از عوامل جدی بروز ناآرامی و درگیری‌ می‌شود.

رمضان شریف استراتژی صهیونیست‌ها را بیرون راندن فلسطینی‌ها از سرزمینشان دانست و گفت: استراتژی کلان صهیونیست‌ها این است که اعرابی را که از سال 1948 در سرزمین مادری‌شان هستند را با انواع و اقسام محرومیت‌ها، فشارها و در واقع تحمیل اراده‌ها بتوانند از این سرزمین بیرون کنند و مرحله بعدی تلاش‌ آنها که بسیار گسترده و وسیع است آن است که فلسطینی‌های رانده شده از سرزمین‌هایشان را که تحت عنوان مهاجرین فلسطینی نام دارند و در اردوگاه‌های کشورهای اطراف طی سالهای متمادین در بدترین شرایط زندگی می‌کنند را از بازگشتشان جلوگیری کنند.

وی تصریح کرد: صهیونیست‌ها با شهرک سازی دنبال اشغال جغرافیای سرزمین فلسطین به صورت کلی هستند و این نوع شهرک‌سازی‌ها همواره مورد اعتراض جوامع بشری بوده و حتی بخش‌هایی از افکار عمومی ساکنین در فلسطین اشغالی با این کار مخالفند زیرا این کار را در واقع شروع درگیری‌ها بین فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها می‌دانند.

هدف رژیم صهیونیستی از مذاکرات صلح مذاکره برای مذاکره بود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس هدف از حمله مجدد رژیم جعلی صهیونیستی به غزه را برای از بین بردن دولت وفاق ملی و ضعیف نشان دادن حماس دانست و افزود: رژیم جعلی صهیونیستی با دیدگاه‌های متفاوتی وارد جنگ دوباره با فلسطین شده است که یکی از آنها شرایط و تحولات منطقه و فضای حاکم بر افکار عمومی است که دقیقا شعله‌ور شدن حمله دوباره اسرائیل به سرزمین‌های فلسطینی و تلاش برای ترور فرماندهان و نیروهای جهادی حماس در یک بزنگاهی صورت می‌گیرد از همین رو حماس و فتح در تلاش‌اند که دولت وفاق ملی تشکیل دهند تا بعد از چندین سال وحدتی بین فلسطینی‌ها پیش آید که در واقع این رژیم با این حمله خود می‌خواهد که از روند تشکیل دولت وفاق ملی جلوگیری کند.
وی اظهار داشت: اسرائیل به تجربه درک کرده که دو خط متفاوت در فلسطین حضور دارد که یکی خط سازش و دیگری مقاومت بوده است که همواره مبارزه با خط مقاومت در دستور کار این رژیم جعلی بوده است.

رمضان شریف هدف اصلی مذاکرات رژیم صهیونیستی با محمود عباس را وقت کشی دانست و تصریح کرد: هدف رژیم صهیونیستی مذاکره برای مذاکره است تا دستاویزی برای وقت کشی باشد تا بتوانند روند شهرک سازی خود را توسعه دهند به عبارتی تلاش می‌کنند که فلسطینی‌ها را در یک مشغول‌سازی نگه دارند.

مردم فلسطین پیرو خط مقاومت هستند

وی با بیان وجهه خوب خط مقاومت میان مردم فلسطین، گفت: تجربه چند سال اخیر به ویژه بعد از جنگ 22 روزه و 9 روزه‌ای که صهیونیست‌ها در 2 مرحله قبل در غزه داشتند مردم فلسطین نشان داده‌اند که خط مقاومت را برگزیده‌اند و درک کرده‌اند که خط مقاومت می‌تواند آن‌ها را به حداقل از خواسته‌هایشان برساند از همین رو تجربه بسیار خوبی است که فلسطینی‌ها در این زمینه به دست آورده‌اند.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس اظهار داشت: صهیونیست‌ها از نفوذ حماس در بین مردم و تشکیل دولت وفاق ملی وحشت زیادی دارند و می‌دانند که با نزدیکی بین حماس و فتح تفکر مقاومت بر تفکر سازش پیروز می‌شود و قطعا تفکر مقاومت است که می‌تواند برکل افکار عمومی فلسطینی‌هاغالب شود و به یقین فلسطینی‌ها به طور یکپارچه خط مقاومت را دنبال می‌کنند و مردم خط سازش را به دلیل عدم دستیابی به کوچکترین دستاوردی در طول سالهای گذشته کنار خواهند گذاشت.

وی با اشاره به حمله مجدد صهیونیست‌ها به نوار غزه، تصریح کرد: صهیونیست‌ها با این حمله می‌خواهند حماس را در نگاه فلسطینی‌ها ضعیف نشان دهند و از طرفی تلاش کنند تعدادی از رهبران مجاهد فلسطینی را ترور کنند تا اجازه ندهند تفاهمی بین آن‌ها و فتح صورت گیرد.

رمضان شریف با توجه به نگاه داخلی که در بین مردم اسرائیل حاکم است، گفت: آنها در تلاشند که با مطرح کردن جنگ جدی یک انسجام داخلی را درون خود تشکیل دهند تا از فشارهای داخلی خود بکاهند و بتوانند افکار عمومی خود را مدیریت کنند.

رژیم صهیونیستی زمانی را برای حمله به غزه انتخاب کرد که اذهان جوامع بشری معطوف به بحران عراق و سوریه بود

رئیس ستاد انتفاضه و قدس با اشاره به زمان حمله مجدد اسراییل به نوار غزه اذعان داشت: رژیم صهیونیستی با توجه به تحولات بین‌المللی و منطقه‌ای، مقطع زمانی را انتخاب کردند که افکار عمومی به طور کامل معطوف به این جنایت نشود از همین رو این رژیم جعلی با سوء استفاده از شرایطی که در عراق و سوریه به وجود آمده در واقع یک نوع انحرافی که در این گروه‌های تروریستی تکفیری حاصل شده که یک مشغول‌سازی در بخشی از جغرافیای جهان اسلام به دنبال داشته است به همین جهت اینها از این خلاء استفاده کردند تا زمانی که توجه جوامع بشری به سمت عراق و سوریه است به فلسطین و غزه حمله‌ور شوند.
وی افزود: نکته بعدی در زمان شروع جنایات صهیونیست‌ها با توجه به اشرافی که بر جهان دارند زمانی را برای حمله به غزه انتخاب کردند که مسابقات جام جهانی فوتبال برگزار می‌شود و بخشی از افکار عمومی هم معطوف به این رخداد ورزشی است و آنها می‌توانند از این بازه زمانی نیز سوء‌‌‌‌‌‌استفاده کنند.

رمضان شریف ادامه داد: تاکنون این رژیم جنایتکار بیش از 170 نفر را به شهادت رسانده و نزدیک به 1200 تن را مجروح کرده و مدعی هستند که بیش از 2000 نقطه را در یک جغرافیای محدود بمباران و مورد هدف موشکی و هوایی خود قرار داده‌است.

 
حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه دستاوردی جز خفت و خواری برای این رژیم جنایتکار ندارد

وی با توجه به تلاش رژیم صهیونیستی برای حمله زمینی به نوار غزه یادآور شد: نکته مهم و حائز اهمیت این است که صهیونیست‌ها با اینکه تلاش می‌کنند که به صورت زمینی به غزه حمله کنند اما واقعیتی را باید بپذیرند این است که آنها 2 بار این کار را در طول این چند ساله گذشته انجام داده‌اند که بارزترین آن در جنگ 22 روزه بود که ورود زمینی هم به غزه داشتند که به شکست منجر شد و تلفات هم داده‌اند بنابراین تهدید به حضور نظامی به صورت زمینی موجب افزایش تلفات صهیونیست‌ها می‌شود و شکست برای صهیونیست‌ها دارد و دستاوردی جز خفت و خواری برای آنها درپی ندارد به نظر می‌رسد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس گفت: اکنون شرایط حماس و مردم غزه هرچند که در محاصره هستند و مشکلات زیادی دارند به لحاظ توان دفاعی و نظامی نسبت به گذشته بهتر است و در همین چند روزه در مقابله به مثل‌های صورت گرفته توسط گروه‌های مقاومت نشان دادند که توان مقابله با این رژیم را دارند.

وی تصریح کرد: شرایط و روحیه مردم غزه و نشانه‌هایی که از مردمان کرانه باختری رو به اردن با اینکه زیر مجموعه فتح می‌باشند دیده می‌شود نشان از یک نوع قلیان در تنفر از این رژیم دارد به ویژه بعد از زنده به آتش کشیدن آن نوجوان که توسط نیروهای رژیم صهیونیستی صورت گرفت.
صهیونیست‌ها دشمن واحد امت اسلامی

رمضان شریف یادآور شد: برای مردم فلسطین 2 جمعه حائز اهمیت است یکی جمعه اول ماه مبارک، که در این جمعه تلاش ویژه‌ای می‌کنند که بر حساب یک سنت مذهبی بتوانند نماز جمعه را در بیت‌المقدس برقرار کنند و صهیونیست‌ها تلاش می‌کنند که جلوی این کار را بگیرند و جمعه بعدی روز قدس است که با نام‌گذاری امام راحل فضای جدی را به نفع فلسطین و پشتیبانی آنها تشکیل داده است و روز قدس نقطه مقابل این رژیم منحوس است چون آنها خواستار فراموش شدن فلسطین هستند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: صهیونیست‌ها و گروه‌های انحرافی همواره در تلاش‌اند که با شروع درگیری در بین مذاهب و اقوام در جغرافیای جهان اسلام افکار عمومی را از توجه جدی به رخدادهای فلسطین منحرف کنند به امید خدا در روز قدس شاهد حمایت از فلسطین باشیم.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات