جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵
 |  12/ خرداد/ 1394 - 10:25
  |   نظرات: بدون نظر
482 بازدید

سردار کاکاوند: عامل تجاوز به عنف در یزد دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: مردم باید موارد مشکوک در هر زمینه را برای تامین آسایش و تحقق امنیت و نظم در اسرع وقت به پلیس 110 گزارش دهند که بدون شک با دقت و درایت بررسی و اقدام می شود .

به گزارش پایگاه خبری بفرو ایرج کاکاوند روز سه شنبه در گفت و گو با اصحاب رسانه یزد افزود: دستگیری این فرد با همکاری خود مردم انجام گرفته و تحقیقات همچنان ادامه دارد .

وی اضافه کرد: حضور مردم در صحنه و همکاری آنها با ماموران پلیس نتایج خوبی را به همراه داشته و قطعا برای تحقق بهتر وظایف همچنان به این تعامل و همراهی نیاز است .

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: خوشبختانه در سال همدلی و همربانی شاهد یک همکاری خیلی گسترده آحاد مردم فهیم استان یزد با خادمان خود در این فرماندهی در بخش های مختلف هستیم .

کاکاوند گفت: مردم باید موارد مشکوک در هر زمینه را برای تامین آسایش و تحقق امنیت و نظم در اسرع وقت به پلیس 100 گزارش دهند که بدون شک با دقت و درایت بررسی و اقدام می شود .

وی گفت: خوشبختانه پلیس فتای استان یزد در سالجاری در سطح کشور از لحاظ پیگیری وظایف محوله و کشف جرائم سایبری مقام اول را کسب کرده است .

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: این موفقیت بزرگ قطعا مدیون همکاری خوب مردم این استان با پلیس های تخصصی و همیاری آنها در اجرای طرح های مختلف بوده است .

کاکاوند گفت: امنیت و احساس آن در بین مردم استان یزد بر اساس آمار موجود و ارزیابی های انجام گرفته خوب است و امیدواریم همچنان شاهد تحقق کامل آن باشیم .

این مسوول در ادامه به ارائه گزارش عملکرد نیروی انتظامی استان یزد در سالجاری در بخش های مختلف و بخصوص موضوع مهم کشف سرقت ها اشاره کرد .

کاکاوند گفت: در مجموع از لحاظ کشف سرفت ها امسال شاهد رشد25 درصد بوده ایم و کاهش 43 درصدی سرقت منازل مردم در سطح استان بوده ایم.

وی افزود: امسال هفت باند بزرگ مواد مخدر متلاشی، هفت تن انواع مواد کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان یزد اظهار داشت: با فعالیت پلیس تخصصی راه امسال شاهد کاهش هشت درصدی فوتی ها بوه ایم که بخش زیادی از آن به همکاری راکبان و رعایت مقررات بستگی دارد .

کاکاوند از مردم و اصحاب رسانه خواست تا با بیان نظرات و پیگیری مسائل این نیرو را ذر انجام وظایف خطیر خود در بخش های مختلف یاری دهند .


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات