چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴
سرویس: اجتماعی
 |  19/ اردیبهشت/ 1393 - 12:07
  |   نظرات: بدون نظر
264 بازدید

راه اندازی فاز آخر “بنزین سازی پالایشگاه اصفهان” با “کاتالیست ایرانی”

معاون وزیر نفت از راه اندازی فاز آخر بنزین سازی پالایشگاه اصفهان با کاتالیست ایرانی خبر داد و گفت: این کاتالیست ها از سوی مرکز پژوهش و فناوری شرکت ملی پتروشیمی داخلی سازی شد تا آخر شهریور در راکتورهای آیزوماکس پالایشگاه نصب شود.

 کاظمی در حاشیه نمایشگاه نفت به تکمیل طرح بنزین سازی پالایشگاه اصفهان تا اوایل دی ماه امسال اشاره کرد و گفت: حدود ٦ ماه است که واحد سوم این طرح بنزین سازی به مدار سرویس وارد شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی کشور گفت: واحد ایزومریزاسیون این طرح نیز با بارگیری کاتالیست ها در شهریور ماه تکمیل و تا آخر پاییز امسال بهره برداری می شود.

کاظمی با بیان اینکه تامین کاتالیست این پروژه که در انحصار یک شرکت آمریکایی بود، با تحریم های بین المللی مواجه شد، افزود: این کاتالیست ها از سوی مرکز پژوهش و فناوری شرکت ملی پتروشیمی داخلی سازی شد و امیدواریم تا آخر شهریور در راکتورهای آیزوماکس پالایشگاه نصب شود.

وی همچنین به پیشرفت ٨٨ درصدی طرح بهبود کیفیت پالایشگاه بندرعباس اشاره کرد و افزود: تا پایان امسال این طرح وارد مدار تولید می شود و کیفیت محصولات بنزین و گازوئیل تولیدی این شرکت را به استاندارد یورو ٤ افزایش می دهد.

معاون وزیر نفت در مورد نمايشگاه نوزدهم صنعت نفت نيز گفت: اين نمايشگاه موفق بوده و در مقايسه با نمايشگاه هاي قبل، استقبال شرکت هاي داخلي و خارجي بسيار خوب بوده است که علت آن را مي توان در فضاي مناسب کشور در ماه هاي اخير جستجو کرد.

مدير عامل شرکت ملي پالايش و پخش فراورده هاي نفتي ادامه داد: خوشبختانه سازندگان و پيمانکاران نسبت به آينده صنعت نفت و سرمايه گذاري در ايران و توسعه پروژه هاي نفت و گاز اميدوار تر از سال هاي قبل شده اند.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات