پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۷:۰۷
 |  2/ مرداد/ 1393 - 12:05
  |   نظرات: بدون نظر
312 بازدید

رئیس شورای اسلامی شهرستان تفت در نامه ای به رئیس کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی حمایت خود را از تغییرات ایجاد شده در حوزه تفت اعلام کرد.

نامه شدید اللحن رئیس شورای تفت به کمیسیون شوراهای مجلس در حمایت از تغییر حوزه تفت

احتراما به نمایندگی از مردم شریف شهرستان تفت، مواردی را در خصوص انتزاع شهرستان میبد از حوزه انتخابیه تفت به استحضار می رساند، امید آنکه مورد توجه قرار گیرد:

۱) متاسفانه در گذشته ظلم و بی عدالتی بزرگی در حق مردم عزیز تفت صورت پذیرفت و برای همیشه امکان وجود نماینده ای از این خطه در مجلس شورای اسلامی برای مردم تفت سلب گردید و این ننگ عظیم برای بانیان و تصویب کنندگان باقی ماند و حوزه انتخابیه ای بر خلاف مصلحت و حقیقت مردمان این دیار به نام تفت و میبد تصویب شد.

۲) چگونه است عده ای به خود اجازه می دهند با نفوذ در ارکان حکومتی و سوء استفاده از جایگاه های تصمیم گیری و نزدیکی خانوادگی با فلان مقام سابق اجرایی ظلم های بزرگ و نابخشودنی در حق مردمان دیگر مرتکب شده و سلب تصمیم و اختیار نمایند و نام آن را زرنگی و لابی گری بنامند!

۳) اینک آزمونی خطیر و حساس برای مجلس شورای اسلامی دوره نهم در حال شکل گیری است؛ بی شک همانطور که خطای مجلس گذشته در ذهن مردم جاری و ساری است و لعن و نفرین به دنبال ان خواهد بود، ثواب رفع ظلم و تبعیض نز برای این مجلس ثبت خواهد شد و خشنودی و رضایت مردمان این باغ شهر بدرقه راه کسانی است که تصمیمی بخردانه و معقول اتخاذ می کنند. ضمنا نظر نماینده دولت عالی دولت در استان نیز بر خواست و تصویب نظر مردم شریف شهرستان تفت مبنی بر تغییر حوزه به نام ابرکوه، تفت و … استوار است.

۴) هم اکنون با توجه به بررسی دوباره موضوع تغییر حوزه انتخابیه تفت و میبد انتظار می رود این ناهمگونی و وصله ناجور را از پیشگاه شهروندان تفتی زدوده و راهی عدالت گونه و در جهت مصلحت این دیار برگزینند؛ چراکه در صورت تصویب مصوبه ای بر خلاف خواست و مصلحت مردم هرگونه عواقب بعدی بر عهده مطرح کنندگان و تصویب کنندگان خواهد بود و چنین مباد!

لعلکم یتفکرون…


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات