سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲
 |  25/ اسفند/ 1395 - 7:33
  |   نظرات: بدون نظر
205 بازدید
فرماندار میبد؛

داوطلبان شورای شهر از هم اکنون برای پیش ثبت نام اقدام کنند

فلاح: تمامی داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر می توانند از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ نسبت به پیش ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ حسین فلاح با اعلام این مطلب، اظهار داشت: به منظور تسهیل فرایند ثبت نام داوطلبان شورای اسلامی شهر و در اجرای مصوبه ستاد انتخابات کشور، کلیه داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر می توانند نسبت به پیش ثبت نام حضور در انتخابات آتی، از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام نمایند.
وی افزود: مهلت پیش ثبت نام از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۴ تعیین شده است و متقاضیان می توانند با در دست داشتن رسید پیش ثبت نام و شماره پیگیری به همراه اصل مدارک از تاریخ ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ لغایت ۱۳۹۶/۰۱/۰۶ جهت تکمیل ثبت نام به فرمانداری مراجعه کنند.
فلاح اضافه کرد: انجام پیش ثبت نام به منظور تسهیل در فرایند ثبت نام داوطلبان می باشد و در صورتی که داوطلبی تمایل برای پیش ثبت نام نداشته باشد، می تواند در زمان مقرر برای ثبت نام مستقیماً به فرمانداری و بخشداری محل مراجعه نمایند.
فرماندار میبد ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس جدید و ارائه مدرک تحصیلی فوق دیپلم یا معادل آن برای داوطلبان شوراهای شهرهای تا ۲۰هزار نفر جمعیت و مدرک لیسانس یا معادل آن برای شهرهای بالای ۲۰هزار نفر جمعیت ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: دارابودن سواد خواندن و نوشتن برای داوطلبان شوراهای روستا تا ۲۰۰ خانوار جمعیت و ارائه مدرک تحصیلی دیپلم برای داوطلبان روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار جمعیت الزامی است.
وی تصریح کرد: ارائه کارت پایان خدمت یا مدرک معتبر دال بر روشن بودن وضعیت نظام وظیفه برای آقایان و ارائه اصل گواهی عدم سوء پیشینه نیز در هنگام پیش ثبت نام ضروری است.
لازم به ذکر است، پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری، ۲۹ اردیبهشت سال آینده در سراسر کشور برگزار می شود.

منبع: نارین خبر


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات