پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۷
 |  16/ فروردین/ 1395 - 12:51
  |   نظرات: بدون نظر
460 بازدید
جوابیه:

جوابیه موسسه آستان امید میبد درباره نصب بنرهای جنجالی

پس از درج خبر نصب بنرهای شرم آور در میبد، موسسه آستان امید با ارسال بیانیه ای خطاب به مردم میبد، ضمن عذرخواهی، توضیحاتی در این باره ارائه نمود.

به گزارش پایگاه خبری بفرو متن بیانیه این موسسه به شرح ذیل می باشد:

با عرض سلام و ادب و احترام خدمت مردم شریف میبد

با احترام، ضمن عرض تبریک سال نو خدمت همشهریان عزیز، با توجه به برخی سوءتفاهمات به وجود آمده در خصوص برنامه اخیر موسسه آستان امید میبد، جهت روشن شدن افکار عمومی مردم عزیز و شهیدپرور شهرستان میبد، ذکر چند نکته را بر خودلازم می دانیم:

۱٫ موسسه آستان امید میبد تحت نظارت و مجوز اداره کل بهزیستی استان یزد به شماره ثبت ۱۹۱، در حوزه های پیشگیری از آسیب های اجتماعی فعالیت می کند. با توجه به برخی آسیب های اجتماعی موجود در جامعه که ریشه اصلی آن از مشکلات خانواده نشأت می گیرد، لذا این موسسه، آگاهی بخشی صحیح و آموزش این مهارتها، بر اساس آموزه های شرع مقدس اسلام را یکی از اولویت های برنامه ی خود قرارداده است.

۲٫ در رابطه با حساسیت های ایجاد شده در مورد بنر تبلیغاتی برنامه اخیر این موسسه لازم به ذکر است که متن نگارش شده، توسط موسسه آستان امید میبد بدون هیچگونه قصد و غرضی انتخاب شده بود و صرفا به پرداختن روابط سالم عاطفی و احساسی بین مادر و فرزند و زوجین مورد نظر بوده است. مع ذلک از این که منظور اینجانبان به گونه ای بیان گردیده که احتمال برداشت دیگری نیز در پی داشته و خاطر عده ای مکدر و موجب رنجش شده است، عذر خواهی کرده و یادآوری می نماییم که برنامه نیز صرفا برای بانوان متاهل برگزار می گردد. بدیهی است مؤسسه آستان امید میبد ضمن تقدیر و تشکر از کلیه ی ارگان های دولتی که به عنوان همکار در برگزاری همراه ما بوده اند، اذعان می نماید که هیچکدام از نهادهای دولتی مرتبط در انتخاب عنوان و اطلاع رسانی برنامه، دخالتی نداشته اند.

در پایان مجددا از اینکه باعث رنجش خاطر برخی از شهروندان و مردم شریف و فرهنگی میبد گردیده ایم، عذرخواهی نموده و از همه ی کسانی که در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی جامعه ی میبد تلاش میکنند و تذکرهای آنان چراغ راه آینده ما خواهد بود، صمیمانه قدردانی و تشکر می نمائیم.

با سپاس فراوان
موسسه آستان امید میبد


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات