سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
 |  23/ دی/ 1396 - 5:41
  |   نظرات: بدون نظر
268 بازدید
گزارش؛

جلسه هماهنگی تشییع پیکر شهید گمنام در بفروئیه

جلسه هماهنگی مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس، به میزبانی بخشداری بفروئیه در محل ساختمان شورای اسلامی شهر بفروئیه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو؛ در پی اعلام خبر تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) در شهر بفروئیه، جلسه هماهنگی برای انجام مقدمات و تمهیدات لازم در محل ساختمان شورای اسلامی شهر بفروئیه به میزبانی بخشداری بفروئیه برگزار شد.

با توجه به تصمیمات گرفته‌شده، محل تدفین پیکر مطهر شهید گمنام، در دانشکده علوم قرآنی بفروئیه خواهد بود.

موسوی رئیس دانشکده علوم قرآنی در این جلسه بیان داشت، با تلاش‌های بسیار موفق شدیم تا موافقت مسئولین مربوطه را در خصوص تدفین شهید گمنام در بفروئیه و دانشکده به‌دست بیاوریم.

موسوی در خصوص زمان برگزاری مراسم و مشخصات شهید اعلام داشت؛ مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر شهید گمنام، که بر طبق اعلام در زمان شهادت ۱۸ ساله بوده است و در عملیات رمضان به شهادت رسیده است، روز ۱۱ بهمن‌ماه مصادف با سالروز شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) خواهد بود.

در ادامه مصطفی بهشتی، فرمانده جدید سپاه ناحیه میبد، که در اولین جلسه رسمی خود بعد از مراسم معارفه شرکت نموده بود، خواستار انجام کار جهادی در تمامی مراحل برگزاری مراسم تشییع و تدفین از سوی مردم، دانشجویان و مسئولین شد.

در پایان نیز حاضران در این نشست، به بیان دیدگاه‌های خود در حوزه برگزاری هرچه بهتر این مراسم و همچنین موضوعات کلی دیگر ازجمله نحوه برگزاری مراسم پرداختند.

از حاشیه‌های قابل‌توجه جلسه عدم حضور سید کمال طباطبایی شهردار بفروئیه بود.

تصاویر؛

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin

ارتباط با ما؛

https://t.me/bafrooadmin


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات