جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۲
 |  9/ آبان/ 1394 - 8:13
  |   نظرات: بدون نظر
327 بازدید

بیانیه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد بمناسبت ورود شهدای گمنام به شهرستان میبد

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری بفرو، ظهر امروز سرهنگ پاسدار امیر فلاح فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان میبد بمناسبت ورود شهدای گمنام به شهرستان بیانیه صادر کردند که به شرح زیر می باشد.

بسم رب الشهداء و الصدیقین

و لا تحسبن الذین قتلو فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

“پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند.”                                                                                                                                                                 مقام معظم رهبری

شهدا گوهرهای ماندگاری هستند که تاریخ آینده این مملکت به آنان خواهد بالید و هر انسان آزاده ای در مقابل نام و یاد شهدا، دل به پیام والایشان خواهد سپرد.

سلام بر تو ای شهید که کلام عشق گفتی و طریق دوست پیمودی؛ تویی که همواره در آرزوی باران، در خون خود جاری شدی و دشت عطشناک حیات را طی کردی، تا سرخی عشق را در بهار شقایق وسعت دهی!

نامت را بر تمام کوچه‌ها و معبرهای شهرمان نوشته‌ایم تا تو پاسبان شهر و سرزمینمان باشی.

ای شهید گمنام که به عشق امام و انقلاب و اسلام، سر بر سودای عشق گذاشتی؛ تو بگو! چه بگوییم به کسانی که از تو فاصله گرفته‌اند و نمی‌دانند چقدر حقیریم در برابر استخوان‌های بیابان دیده‌ات و نمی دانند که هیچ کس را قدرت آن نیست تو را از ذهن زمین محو کند، گرچه تو را باید به خاطر سپرد، نه به خاک.

خدا را شاکریم به سبب ورود پیکرهای پاک شهدای گمنام به شهرستان میبد، بدین وسیله از کلیه مسئولین و مردم شهید پرور و همیشه در صحنه شهرستان میبد دعوت می گردد تا در برنامه های در نظر گرفته شده برای این شهدای گرانقدر در این مدت، حضور پر شور داشته تا هر یک از ما جای خالی پدران ، مادران ،برادران و خواهران این عزیزان را پر کنیم.

ای شهید، ای شاهد بی واهمه! دست‌هایت را که در دست خداوند است، بالا بگیر و دعا کن که گام‌های روزمرگی‌مان، بر حرمت نام تو پا نگذارند، دعا کن میراث پاکباختگی تو را به فراموشی نسپاریم. دعا کن …

از خدای بزرگ می خواهیم همه ما را در راه پاسداشت نام و یاد شهدا که افتخارات بزرگ و ماندگار جامعه هستند توفیق عنایت فرماید.

قسمت مباد به فتوای نان و نام/ مشغول آب و دانه بگردد کبوترم

ای آسمانیان که زمین جایتان نبود/مانده است خاطرات شما لای دفترم

باشدحرام، شیر حلالی که خورده ام/ روزی اگر زخون شما ساده بگذرم

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات