جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۷
 |  5/ اسفند/ 1394 - 10:22
  |   نظرات: بدون نظر
329 بازدید

بیانیه حجت الاسلام محمد اعرافی درحمایت از حاج قاسم روانبخش

حجت الاسلام و المسلمین محمد اعرافی با انتشار بیانیه ای رسمی، از آقا روانبخش کاندیدا دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه میبد و تفت حمایت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از میبدما، متن بیانیه ایشان به شرح ذیل می باشد:

«بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان های میبد و تفت ایّدهم الله تعالی

ملت سرافراز ایران اسلامی پس از خلق حماسه بی بدیل راهپیمائی ۲۲ بهمن۹۴ خویش را برای ثبت حماسه حضور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز هفتم اسفندماه ۹۴ آماده می کند.

ملت ما در حالی در پای صندوق های رأی، حضور می یابند که دشمنان مستکبر ما قصد دخالت در این برهه سرنوشت ساز تاریخی کشور را دارند.

اما ملت بیدار و ولایی به تبعیت از اهداف بلند معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(دام ظله)، نقشه های شیطانی آنان را نقش برآب کرده و هم چون بنیان مرصوص در انتخابات مجلسین، شرکت گسترده خواهند نمود و به افرادی رأی خواهند داد که برخوردار از روحیه انقلابی، امانت، وارستگی، بصیرت، کارآمدی و شجاعت در اتخاذ مواضع قاطع در دفاع از ولایت مطلقه فقیه و کیان نظام اسلامی و خطوط ترسیمی امام راحل(ره) و رهبری معظم باشند.

حال که ائتلاف بزرگ و مبارک اصول گرایان مورد تأیید حضرات آیات یزدی، مصباح و موحدی کرمانی، افرادی را برای احراز نمایندگی مردم شریف استان یزد در پنجمین دوره مجلس خبرگان و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، پیشنهاد نموده اند.

امید است مردم شریف شهرستان های میبد و تفت نبز به این پیشنهاد ارج نهند و وظیفه شرعی خویش را انجام دهند.

اینجانب ضمن احترام به سایر نامزدهای محترم و عزیزانی که انصراف خویش را در جهت اتحاد اصول گرایان اعلام کردند؛ جناب حجت الاسلام حاج شیخ قاسم روانبخش که برخوردار از فضل و وارستگی و روحیه انقلابی می باشند را اصلح در انتخاب به عنوان نماینده مجلس می دانم.

و بر ایشان فرض و لازم است درصورت انتخاب که بیش از پیش به آرمانهای امام راحل(ره) و مقام عظمای ولایت پای بند بوده، همانطور که تاکنون بر این عهد بوده اند و در مقابله با خط فتنه و انحراف و نفوذ دشمن، تلاش مضاعف نموده و در جهت رفع عقب ماندگی های اقتصادی حوزه انتخابیه و فراهم نمودن ظرفیت لازم برای توسعه فرهنگی و اقتصادی و عمرانی، تمام همت و تلاش خویش را مبذول دارند.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

الاحقر محمد اعرافی

۵/۱۲/۱۳۹۴

۱۵ جمادی الاول ۱۴۳۷»

photo_2016-02-24_12-03-26-400x500 photo_2016-02-24_12-03-21-768x1006


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات