جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۲۴
 |  18/ مرداد/ 1393 - 10:38
  |   نظرات: بدون نظر
323 بازدید

بازداشت سردبیر رجا همزمان با روز خبرنگار!

همزمان با روز خبرنگار، سردبیر پایگاه اطلاع رسانی رجانیوز با شکایت روزنامه دولت بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری بفرو به نقل از رجانیوز، علی نادری صبح امروز با شکایت روزنامه ایران بازداشت شد.
قابل ذکر است شکایت اولیه این پرونده در دوره جربان انحرافی صورت گرفته و در روزهای اخیر مجددا این پرونده که که ماهیتی غیرحقوقی دارد، مجددا به جریان افتاده است. این اقدام سیاسی کارانه کثیف با پوشش بی اطلاعی مدیران روزنامه ایران صورت گرفت.

به نظر می رسد استراتژی فشار به رسانه های مستقل انقلابی که از دوران جریان انحرافی آغاز شده در دوره دولت کنونی نیز با شدت بیشتری در حال پیگیری است و هر صدای مخالف دولت با مشت آهنین سرکوب می شود. در حالی که آقای حسن روحانی رئیس جمهور دولت یازدهم همواره از فشار به رسانه های منتقد ابراز نارضایتی کرده گرچه رفتار دولتش خلاف این مساله بوده است.
قابل ذکر است آقای علی نادری دانشجوی دکترای رشته مطالعات فرهنگی بوده که در سالهای گذشته نقش مهمی در پیشبرد رسانه های جناح مومن و انقلابی داشته است.

اقدام امروز دولت یازدهم نشان داد که این دولت به هیچ وجه به شعارهای آزادی مطبوعات و بهاء دادن به رسانه های منتقد پایبند نبوده و از هر اقدامی برای سرکوب رسانه هایی که منتقد دولت هستند صرف نظر نمی کند.
در حالی که رسانه های دولتی و حامی دولت به زشت ترین روش به تبلیغ دشمنان خونی انقلاب و اسلام مشغولند و عملا تبدیل به تریبون ضدانقلاب و صهیونیست ها شده اند شکایت و برخورد با جوانان مومن انقلابی جای شگفتی دارد.


این مطلب را به اشتراک بگذارید sms whatsapp
مدیریت سایت

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.

آخرین دیدگاه ها
logo-samandehi
تبلیغات